[XP] winamp speelt audio cd's niet goed

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Als ik een audio cd in mijn cd-rom speler leg en met winamp deze wil afspelen doet hije r steeds een seconde of 5 over voordat hij begint met spelen en dat dus tussen elk nummer.

Met windows Media Speler doet hij het prima maar winamp is met audio cd's niet vooruit te branden. Als ik een cd met mp3's erin leg en wil afspelen doet hij het echter wel goed.

Ik heb de search al gebruikt maar geen oplossingen kunnen vinden

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Volgende keer ook de FAQ lezen ;)

WinAmp -> [forum=10]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Op zondag 05 mei 2002 11:25 schreef ErikH het volgende:
Als ik een audio cd in mijn cd-rom speler ram en met winamp ...
Misschien moet je de cd eens gewoon in het laadje leggen ;) rammen werkt meestal niet zo goed, of maar een paar keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:58

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Op zondag 05 mei 2002 13:14 schreef Merely het volgende:

WinAmp -> [forum=10]
Wat is erniet goed dan? Ik kan namelijk niks speciaals vinden voer WinAMP in de FAQ? Ben ik nou zo kippig of ontgaat me hier iets? En als ik het zo 1, 2, 3 niet kan vinden in de FAQ, zou die eens aangepakt moeten worden... Of bedoel je searchen? Ja, nou ik heb ook al es gezocht, niet gevonden.

Maar goed, ik merk dat er nogal wat problemen zijn met WinAMP en XP. Ik heb dat hij audio CD's alleen links afspeelt (voor en achter) en MP3 alleen rechts, terwijl de Mediaplayer het allemaal wel goed doet... Stom gedoe... :(

Iemand hier bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 13:14 schreef Merely het volgende:

WinAmp -> [forum=10]
OK, maar ik wist dus niet of ik dit nou onder software algemeen, audio video en hifi of Windows operated systems moest zetten en aangezien ik dit probleem met winamp alleen in XP heb leek WOS mij de meest logische keuze.

Een hele rij microsoft certificeringen.