Een hele rij microsoft certificeringen.
            Volgende keer ook de FAQ lezen 
WinAmp -> [forum=10]
                    WinAmp -> [forum=10]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Misschien moet je de cd eens gewoon in het laadje leggenOp zondag 05 mei 2002 11:25 schreef ErikH het volgende:
Als ik een audio cd in mijn cd-rom speler ram en met winamp ...
Wat is erniet goed dan? Ik kan namelijk niks speciaals vinden voer WinAMP in de FAQ? Ben ik nou zo kippig of ontgaat me hier iets? En als ik het zo 1, 2, 3 niet kan vinden in de FAQ, zou die eens aangepakt moeten worden... Of bedoel je searchen? Ja, nou ik heb ook al es gezocht, niet gevonden.Op zondag 05 mei 2002 13:14 schreef Merely het volgende:
WinAmp -> [forum=10]
Maar goed, ik merk dat er nogal wat problemen zijn met WinAMP en XP. Ik heb dat hij audio CD's alleen links afspeelt (voor en achter) en MP3 alleen rechts, terwijl de Mediaplayer het allemaal wel goed doet... Stom gedoe...
Iemand hier bekend mee?
OK, maar ik wist dus niet of ik dit nou onder software algemeen, audio video en hifi of Windows operated systems moest zetten en aangezien ik dit probleem met winamp alleen in XP heb leek WOS mij de meest logische keuze.Op zondag 05 mei 2002 13:14 schreef Merely het volgende:
WinAmp -> [forum=10]
Een hele rij microsoft certificeringen.
:strip_icc():strip_exif()/u/5037/leclerc.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/31036/crop57b1c8dc676ec_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/15946/bl60x60.gif?f=community)