Toon posts:

mijn nieuwe speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb gisteren de creative Soundworks digital gekocht en he ze zojuist aangesloten.

Wat een geluid komt daar uit zeg en vooral een hele zware bas,ik moest de volume knop op de subwoofer gewoon de helft terugdraaien. :) :)

Het is jammer dat mijn buren nu nog op bed liggen, want ik ben wel benieuwd hoe ze klinken als ze erg hard staan

Verwijderd

subwoofers zijn dan ook bedoelt om bass af te geven :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Lekker spul ja... Ik heb hier de DTT2500digital

Ben ook zwaar tevreden met die set.

Alleen ben ik bang dat er weer heel wat audiofielen komen die jouw (en mijn) setje gaan lopen afzeiken.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gaat er tog om wat JIJ mooi vind, gewoon niets aantrekken van wat de rest vind :)

maar veel succes met de buren pesten met je hardemuziek :P en nog veel luister plezier :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 05 mei 2002 10:17 schreef ThaNetRunner het volgende:
gaat er tog om wat JIJ mooi vind, gewoon niets aantrekken van wat de rest vind :)

maar veel succes met de buren pesten met je hardemuziek :P en nog veel luister plezier :)
Vergeten te zeggen... Indeed. Veel plezier met je set (zal wel lukken :9)

(btw... ik heb de bass meestal op 1/3 staan :+ anders blaas ik onder m'n bureau weg ;))

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
:) over dat gezeik van audiofielen is volgens mij zelfs in SM al een topic gestart.

[topic=486335/1/25]

Tja. Kwam namelijk via dat linkje op dit linkje en het gaat erom dat jij het mooi vind. Ook al kan het VEEL beter of whatever. Smaken verschillen.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 05 mei 2002 10:26 schreef intert0y het volgende:
en het gaat erom dat jij het mooi vind. Ook al kan het VEEL beter of whatever. Smaken verschillen.
Indeed... toch zeer verbazingwekkend dat sommige mensen het grappig vinden dat andere mensen iets anders kunnen waarderen dan wat zij zelf mooi vinden...
Op zondag 05 mei 2002 09:47 schreef eendje het volgende:
patsen met een creative setje?

* WFvN valt van z'n stoel van het lachen
Helemaal opvallend dat zulk commentaar soms ook komt van personen die regelmatig disco's bezoeken.... En dan gewoon stug blijven beweren (ondanks je gehoorbeschadigingen) dat de ene set veeeeeel beter klinkt dan de ander :+ (kweet niet of dit voor eendje van toepassing is?)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 05 mei 2002 10:39 schreef wfvn het volgende:

Helemaal opvallend dat zulk commentaar soms ook komt van personen die regelmatig disco's bezoeken.... En dan gewoon stug blijven beweren (ondanks je gehoorbeschadigingen) dat de ene set veeeeeel beter klinkt dan de ander :+ (kweet niet of dit voor eendje van toepassing is?)
Lekkere redenatie, ik sta regelmatig in een discotheek en ik hoor toch echt wel het verschil tussen een creative set en een hifi installatie.

Als je denkt dat je dat niet kan horen ben je jezelf toch wel enigszins aan het beperken, maar dat mag je zelf weten. Je bent goedkoper uit. :)

Melden dat je een FPS2000 gekocht hebt vind ik trouwens wel erg ver gaan. De wat bijzonderdere setups moeten nog wel kunnen, maar als iedereen voor z'n nieuwe PC speakers een topic gaat openen is het eind zoek...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.