Hoe een diskdrive in een Chieftec Dragon ?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
Ik heb gisteren een Chieftec Dragon Servertower gekocht en heb nu wat problemen met het erin zetten van de diskdrive.
Weet iemand hoe je die erin vast kan zetten ?
Hoe de DVD-Speler erin moet weet ik al.

301SQN

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

heel simpel je haalt dat onderste rek er uit door die hendel die aan de bovenkant zit naar acheren te doen, kan je hem er zo uitschuiven, dan zet je je diskdrive vast met een paar schroefjes en je schuift het rek weer op z'n plaats en haalt die hendel weer naar voren en klaar is kees

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 05 mei 2002 09:27 schreef Pluisje het volgende:
heel simpel je haalt dat onderste rek er uit door die hendel die aan de bovenkant zit naar acheren te doen, kan je hem er zo uitschuiven, dan zet je je diskdrive vast met een paar schroefjes en je schuift het rek weer op z'n plaats en haalt die hendel weer naar voren en klaar is kees
Nee, dat gaat niet werken (wat heb je aan een interne fdd?)

je moet de bovenkant losmaken, dan de twee duimschroeven losmaken, het rekje eruit schuiven en je kunt je fdd erin zetten.

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 11:16 schreef Terw_Dan het volgende:

[..]

je moet de bovenkant losmaken, dan de twee duimschroeven losmaken, het rekje eruit schuiven en je kunt je fdd erin zetten.
er staat diskdrive, maar voor een floppydiskdrive inderdaad het bovenstaande, met de toevoeging eerst de linkerkap los te maken zodat het bovenrekje ook daadwerkelijk los wil :) een hd inhangen lijkt me niet zo'n probleem :+

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

[..]

bij mijn chieftec kast moet het nie zo heb helamaal geen duimschroeven in me kast zitte

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 11:40 schreef Pluisje het volgende:

[..]

bij mijn chieftec kast moet het nie zo heb helamaal geen duimschroeven in me kast zitte
Die duimschroeven zitten niet aan de buitenkant van je kast, maar op het bakje/lade van de floppydrive. En die zit dus achter de plastic bescherming van de voorkant :)

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 05 mei 2002 12:13 schreef Pollewob het volgende:

[..]

Die duimschroeven zitten niet aan de buitenkant van je kast, maar op het bakje/lade van de floppydrive. En die zit dus achter de plastic bescherming van de voorkant :)
klopt :)
ff de linker paneel eraf en dan het voor front :)
daar zie je 2 duimschroefen en als je die los draait haal je het bakje eruit om je floppy drive eruit te halen :)
wel ff pielen om hem op de goede stand te zetten in verband met het front paneel :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

[..]

Op zondag 05 mei 2002 12:13 schreef Pollewob het volgende:

[..]

Op zondag 05 mei 2002 12:16 schreef chucky666 het volgende:

[..]

klopt :)
ff de linker paneel eraf en dan het voor front :)
daar zie je 2 duimschroefen en als je die los draait haal je het bakje eruit om je floppy drive eruit te halen :)
wel ff pielen om hem op de goede stand te zetten in verband met het front paneel :(
jullie hebbe het allemaal over duimschoeven bij het rekje voor je fdd, ik heb nog eens goed gekeken maar er zitte echt geen duimschoeven

• KrL
  • Laatst online: 12-08 12:36

KrL

Doe maar duurzaam..

Ik snap t ook niet helemaal..
Chieftec DX-01-BD hierro en t enige wat k hoef te doen is palletje overhalen zodat ik het bovenste 3.5" rack er uit kan schuiven..

Jullie zullen wel een andere kast hebben :D

Grr, heb die kast trouwens al een week hier staan maar wacht nog op het mobo om m mee te vullen.. Alles maar alvast ingebouwd (4*80 enermax fans, HD etc) maar wil m nu wel eens gebruiken ! :P

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm

dit is de kast waar ik het over heb. (dat is de chieftec dragon).

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Op donderdag 09 mei 2002 09:52 schreef Terw_Dan het volgende:
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm

dit is de kast waar ik het over heb. (dat is de chieftec dragon).
En WAT?? Ja mensen WAT?? is er te zien op plaatje 7!!??

DUIMSCHROEVEN!!!!! :) :) ;) :) :+

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Ja leuk zo'n nutteloze reactie na 2weken...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.