301SQN
heel simpel je haalt dat onderste rek er uit door die hendel die aan de bovenkant zit naar acheren te doen, kan je hem er zo uitschuiven, dan zet je je diskdrive vast met een paar schroefjes en je schuift het rek weer op z'n plaats en haalt die hendel weer naar voren en klaar is kees
Nee, dat gaat niet werken (wat heb je aan een interne fdd?)Op zondag 05 mei 2002 09:27 schreef Pluisje het volgende:
heel simpel je haalt dat onderste rek er uit door die hendel die aan de bovenkant zit naar acheren te doen, kan je hem er zo uitschuiven, dan zet je je diskdrive vast met een paar schroefjes en je schuift het rek weer op z'n plaats en haalt die hendel weer naar voren en klaar is kees
je moet de bovenkant losmaken, dan de twee duimschroeven losmaken, het rekje eruit schuiven en je kunt je fdd erin zetten.
Verwijderd
er staat diskdrive, maar voor een floppydiskdrive inderdaad het bovenstaande, met de toevoeging eerst de linkerkap los te maken zodat het bovenrekje ook daadwerkelijk los wilOp zondag 05 mei 2002 11:16 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet werken (wat heb je aan een interne fdd?)
je moet de bovenkant losmaken, dan de twee duimschroeven losmaken, het rekje eruit schuiven en je kunt je fdd erin zetten.
bij mijn chieftec kast moet het nie zo heb helamaal geen duimschroeven in me kast zitteOp zondag 05 mei 2002 11:16 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
Die duimschroeven zitten niet aan de buitenkant van je kast, maar op het bakje/lade van de floppydrive. En die zit dus achter de plastic bescherming van de voorkantOp zondag 05 mei 2002 11:40 schreef Pluisje het volgende:
[..]
bij mijn chieftec kast moet het nie zo heb helamaal geen duimschroeven in me kast zitte
kloptOp zondag 05 mei 2002 12:13 schreef Pollewob het volgende:
[..]
Die duimschroeven zitten niet aan de buitenkant van je kast, maar op het bakje/lade van de floppydrive. En die zit dus achter de plastic bescherming van de voorkant
ff de linker paneel eraf en dan het voor front
daar zie je 2 duimschroefen en als je die los draait haal je het bakje eruit om je floppy drive eruit te halen
wel ff pielen om hem op de goede stand te zetten in verband met het front paneel
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Op zondag 05 mei 2002 11:16 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
Op zondag 05 mei 2002 12:13 schreef Pollewob het volgende:
[..]
Die duimschroeven zitten niet aan de buitenkant van je kast, maar op het bakje/lade van de floppydrive. En die zit dus achter de plastic bescherming van de voorkant
jullie hebbe het allemaal over duimschoeven bij het rekje voor je fdd, ik heb nog eens goed gekeken maar er zitte echt geen duimschoevenOp zondag 05 mei 2002 12:16 schreef chucky666 het volgende:
[..]
klopt
ff de linker paneel eraf en dan het voor front
daar zie je 2 duimschroefen en als je die los draait haal je het bakje eruit om je floppy drive eruit te halen
wel ff pielen om hem op de goede stand te zetten in verband met het front paneel
Ik snap t ook niet helemaal..
Chieftec DX-01-BD hierro en t enige wat k hoef te doen is palletje overhalen zodat ik het bovenste 3.5" rack er uit kan schuiven..
Jullie zullen wel een andere kast hebben
Grr, heb die kast trouwens al een week hier staan maar wacht nog op het mobo om m mee te vullen.. Alles maar alvast ingebouwd (4*80 enermax fans, HD etc) maar wil m nu wel eens gebruiken !
Chieftec DX-01-BD hierro en t enige wat k hoef te doen is palletje overhalen zodat ik het bovenste 3.5" rack er uit kan schuiven..
Jullie zullen wel een andere kast hebben
Grr, heb die kast trouwens al een week hier staan maar wacht nog op het mobo om m mee te vullen.. Alles maar alvast ingebouwd (4*80 enermax fans, HD etc) maar wil m nu wel eens gebruiken !
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm
dit is de kast waar ik het over heb. (dat is de chieftec dragon).
En WAT?? Ja mensen WAT?? is er te zien op plaatje 7!!??Op donderdag 09 mei 2002 09:52 schreef Terw_Dan het volgende:
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm
DUIMSCHROEVEN!!!!!
Ja leuk zo'n nutteloze reactie na 2weken...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()