Toon posts:

Selling points ccfl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik sinds kort door het mod virus ben gegrepen *D ben ik op zoek naar een of meerdere winkels in zeeland waar ik ccfl's en bijbehorende inverters kan halen.

Om te testen kocht ik er 1 in Eindhoven, vlakbij Computerland, maar die is rood want, hoe kan het ook anders, blauw was op :D
Maja uiteraard bevalt het en nou wil ik er meer 8-) alleen weet ik hier in de buurt geen sjopz waar ze ze hebben..
En om nou elke x vanuit goes ff naar eindhoven te treinen, neh liever niet..
Bram jump had ze nog niet maar die komen er waarschijnlijk wel want ze waren er ook wel enthousiast over.

Aangezien er vast nog meer mensen zijn die wel willen weten waar ze instant terrecht kunnen voor een lichie..
Post away peepz.. :Y)

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
zeeland?
check brammetje dump in middelburg :D :D

*waar blijft die BaRF? :)

Verwijderd

Topicstarter
Damnit, die kerel is Goes vertelde me dat ze ze daar ook niet hadden..
Had ik er vandaag dus toch nog kunnen scoren ;(
:: Bram jump - Middelburg
Edit: gisteren :Z

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 05 mei 2002 01:34 schreef Meddo het volgende:
Omdat ik sinds kort door het mod virus ben gegrepen *D ben ik op zoek naar een of meerdere winkels in zeeland waar ik ccfl's en bijbehorende inverters kan halen.

Om te testen kocht ik er 1 in Eindhoven, vlakbij Computerland, maar die is rood want, hoe kan het ook anders, blauw was op :D
Maja uiteraard bevalt het en nou wil ik er meer 8-) alleen weet ik hier in de buurt geen sjopz waar ze ze hebben..
En om nou elke x vanuit goes ff naar eindhoven te treinen, neh liever niet..
Bram jump had ze nog niet maar die komen er waarschijnlijk wel want ze waren er ook wel enthousiast over.

Aangezien er vast nog meer mensen zijn die wel willen weten waar ze instant terrecht kunnen voor een lichie..
Post away peepz.. :Y)
Je kan ze ook bestellen bij stuutenbruin
mailen naar sales@stuutenbruin.com voor info en/of bestellen. Heb je ze meestal de volgende dag in huis. Verzenkosen zijn geloof ik €5,- en je hoeft pas achteraf te betalen, dmv stroting op bankrekening.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

www.eijlander.nl
Luitjes zitten in Ede. Hebben invertors en CCFL`s in alle kleuren voor een kleine 8 euro, beide....

En in Hengelo, winkeltje genaamd Tessatronic (aan de Oude Postweg) verkoopt ook invertors voor 6,50 euro en CCFL`s, in de kleuren blauw en groen voor 7,50 euro...

Dat zijn de goedkoopste adresjes die ik weet ;) bij Eijlander moet je ze even BELLEN want op die website staan die CCFL`s niet...
Verzendkosten waren iets van 12 euro, maar mijn pa heeft mijn CCFL dara opgehaalt :P

Verwijderd

www.stuutenbruin.com
moet je even mailen, z tsuten hem op, het is een goede service.....

ik heb er 9 CCFLs gehaald, alle 9 zeer snel in huis, top service, maar ze zitten in den haag mocht je hem willen halen :P

(CCFL staat trouwens NIET in hun lijst, je zal er even om moeten mailen)

succes! :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 12:13 schreef Devil het volgende:

[..]

..Je kan ze ook bestellen bij stuutenbruin..
Thanx voor je reply hoor daar niet van :) maar in die andere topic zag ik al dat er ingekocht kon worden daarzo.
Daar was ik niet naar opzoek..
Ik (en waarschijnlijk ook anderen) wil weten of ik er hier in de buurt kan halen als ik ze dezelfde dag nodig heb.
Pagina: 1