Verwijderd

Topicstarter
vandaag een nokia 6310 in mijn handen gehad en ik vind dat ding oerlelijk! en heel harde knoppen! dan vind ik de 6210 toch veel mooier hoor!

tussen haakjes : het ding staat te koop voor 250 euro en het is 1 maand oud, wel zonder waarborg --> is dat een goeie deal ?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:29
6210 vind ik om eerlijk te zijn tochwel de mooieste uit de 6xxx reeks :9

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Jepz, kvind ze er niet mooier op worden als ze kleiner worden. Er is een tijd geweest dat ze steeds mooier en kleiner werden, nu worden ze alleen nog maar kleiner. :r

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Ik heb zelf een 6310 en ben blij dat ie de 6210 heeft opgevolgt. Werd er namelijk helemaal gek van dat trage gedoe op die 6210. Dat is bij de 6310 verleden tijd die is gewoon lekker snel.

Bij de 6210 ging het zo traag dat je af en toe niet wist of je nu wel of niet op de toetsen had gedrukt. Een soort win2k op p120 met 32MB effect zeg maar.

Maar mooi, tja... nee ik vind hem persoonlijk ook niet echt heel erg mooi.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ff paar specs voor de mensen die niet graag gaan zoeken :)
http://www.nokia.be/6310/index.html

The Nokia 6310 at a Glance:
Availability: Europe, Africa, Asia Pacific
Weight: 111 g (with Ultra Slim Battery)
Dimensions: 129 x 47 x 19 mm, 97 cc
Talktime: minimum 3 h
Standby time: maximum 20 days
Key features: GPRS, HSCSD, Bluetooth, WAP 1.2.1, voice recorder, voice commands, voice dialing
Operating frequency: EGSM 900/1800 networks in Europe, Africa and Asia Pacific
Colors: available in three colors - Jet Black, Sirocco Bronze and Mistral Beige

Make the Mobile Connection

The new Nokia 6310 gives you more freedom than ever before to connect while on the move. WAP over GPRS enables quick and active connection to Internet based information. Whenever the phone is turned on and has been GPRS configured, there is an immediate connection to services via the GPRS network, where GPRS networks are available. And with its built-in Bluetooth module you can connect the Nokia 6310 with a compatible PC without any cables - in fact, you don't even have to take your phone out of your briefcase to make the connection! With the Nokia 6310 you can stay organized while on move;synchonize your Phonebook and Calendar data remotely with web-based services using WAP. Read more >>

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/6310/pics/main_phone.jpg

Persoonlijk vind ik hem niet echt lelijk ?!

Verwijderd

Het is wel een goede telefoon maar ik vind hem zo vreselijk lomp (113 gram is niet meer van deze tijd) log en groot. (oh ja en niet te vergeten tering duur) :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-03 09:47
Op zondag 05 mei 2002 11:17 schreef SilverBolt het volgende:
Het is wel een goede telefoon maar ik vind hem zo vreselijk lomp (113 gram is niet meer van deze tijd) log en groot. (oh ja en niet te vergeten tering duur) :)
te duur? en te zwaar? je moet het in verhouding zien, die 6210(heb ik) is groot maar vind hem niet overdreven zwaar, ivm een 8310 ofzo.

no comment

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

ik heb een 6310..

is niet lelijk .. en voornamelijk makkelijk als je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dingen in je foon opslaat.

kan er iets van 500 nummers in kwijt 50 smsjes tevens irda poort met softare van nokia voor op me laptop.

kan er afspraken in zetten en weet ik veel wat allemaal nog meer. Mis alleen nog me bluetooth headset, maar die vind ik nog ff te prijzig.. Voorlopig nog maar ffies met draadje..

Ok tis geen flashy mode ding, maar hij doet wat ie moet doen, en hij is erg lang standby :)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

De 6310 is inderdaad een stuk sneller dan de 6210, vooral met sms-jes. Als ik in mijn 6210 veel sms-jes in Inbox had staan, duurde het soms wel een halve minuut voordat de inhoud van mijn Inbox verschijnt. Heb nu een 8310 omdat ik die liever had als een 6310.......en jullie raden het al......die heeft het probleem weer wel |:(

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 14:04 schreef Martinus het volgende:

[..]

te duur? en te zwaar? je moet het in verhouding zien, die 6210(heb ik) is groot maar vind hem niet overdreven zwaar, ivm een 8310 ofzo.
hij is groot en lomp (onder de 90 gram is voor deze prijs niet teveel gevraagd) zeker in zijn prijsklasse (en hij is veel te duur voor wat je krijgt je betaald echt voor de naam t39m kan hetzelfde en is zelfs triband of je koop een trium eclipse met kleuren scherm etc..)

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb de 6510 :D :D mooier vinnik :D

http://www.nokia.nl/6510/nl/index.htm 8-)

Verwijderd

ik vind het een mooie telefoon hoor :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-03 09:47
Op zondag 05 mei 2002 14:44 schreef B_O_S_S het volgende:
De 6310 is inderdaad een stuk sneller dan de 6210, vooral met sms-jes. Als ik in mijn 6210 veel sms-jes in Inbox had staan, duurde het soms wel een halve minuut voordat de inhoud van mijn Inbox verschijnt.
is de software voor een 6310 niet voor de 6210 te gebruiken dat die dan ook sneller wordt?

no comment

• [BoSS]
  • Laatst online: 21:30

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op zondag 05 mei 2002 21:30 schreef Martinus het volgende:

[..]

is de software voor een 6310 niet voor de 6210 te gebruiken dat die dan ook sneller wordt?
Nee, want er zit ook nog een redelijk technisch verschil tussen de 62- en 6310....kortom.....je kan het proberen maar ik zal het je niet aanraden je 6210 te flashen met een 6310 firmware ;) :P

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:45
Op zich zou je beter ff kunnen wachten met het kopen van een 6310, want er is al een 6310i die net iets duurder is ;)

maar die ondersteunt wel Java tm, triple-band, heeft blauw schermpie en leukere kleuren ;)

ter vergelijking:
6310i
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/6310i/pics/mainpage_pu_largeview.jpg

6310
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/6310/pics/popup_big.jpg

• Flupke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

Flupke

Lelijk? Ja, mooi is anders en de 6310i ziet er beter uit maar is nog net niet leverbaar. De 6310 is iig een verademing na de 6210 die me zelfs deed terugverlangen naar de snelheid van mijn oude 6150.

Te groot? ach minimaal een dag of 14 standby of 4 uur bellen(Li-polymeer :)) minimaal 500 namen met een paar nummers per naam, snel, geen aparte memorecorder meer nodig in mijn broekzak. Al met al erg functioneel en je wordt niet gedwongen om hem te kopen dus iedereen is vrij om een wannahaves onding te kopen waar je wel mee gezien mag worden maar niet mee kan bellen.

minpuntje: de cijfertoetsen zijn te donker |:( en bij de 6310i verbeterd :(

Verwijderd

De 6310i is wel leverbaar hoor. Ik heb 'm gisteren besteld bij BelStore en hij is vandaag verzonden. Ben benieuwd.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Op maandag 06 mei 2002 15:00 schreef some1else het volgende:
De 6310i is wel leverbaar hoor. Ik heb 'm gisteren besteld bij BelStore en hij is vandaag verzonden. Ben benieuwd.
Laat effe weten als je hem hebt ontvangen. Ik wacht nog effe een paar maandjes tot mijn abbo afloopt dan koop ik ook een 6310i
Heb nu alweer bijna 2 jaar de 6210. Hij bevalt overigens nog perfect. Maar ga in de herfstvakantie naar de states dus dan is die tri band functie van de 6310i wel handig.

Verwijderd

Ik verwacht m'n 6310i morgen, maar ik laat het wel ff weten.

• qless
  • Laatst online: 08-03 21:55

qless

...vraag maar...

Op maandag 06 mei 2002 17:02 schreef Bram het volgende:

[..]

Laat effe weten als je hem hebt ontvangen. Ik wacht nog effe een paar maandjes tot mijn abbo afloopt dan koop ik ook een 6310i
Heb nu alweer bijna 2 jaar de 6210. Hij bevalt overigens nog perfect. Maar ga in de herfstvakantie naar de states dus dan is die tri band functie van de 6310i wel handig.
Helaas valt de deking in de VS op 1900PCS nogal tegen...
In amerika is het analoge systeem nog zeer veel gebruikt, en er zijn dan ook dual band toestellen die 1900PCS doen, en analoog.
Vorig jaar was het dan ook nog zo dat alleen KPN Mobile een roaming overeenkomst met amerikaanse operatoren had, weet niet hoe het nu is

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Ik kom net uit amerika en moet zeggen dat het bellen daar super is met een triband toestel! Mensen in nederland reageren echt verbaast op de kwaliteit. Oh. Ben je al eerder thuisgekomen?

Ben Dutchtone Libertel KPN doen het iedergeval (getest) en het bereik is ok. Buiten prima binnen vaak minder. Zal ook wel door de hoge frequentie komen.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Ik heb m'n 6310i net ontvangen en ik moet zeggen dat het een gaaf toestel is. Ik had 'm nog niet in het echt gezien, omdat de 6310i pas een paar dagen op de markt is. Dus het was een gok, maar ik heb er geen spijt van. Ik had puur gekeken naar de specificaties en dat was al genoeg om mij over de streep te trekken :)

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:45
Ja, * Klovan heeft er nu ook 1, sinds vandaag liggen ze in de winkels van belcompany ;)

Hij is echt wel vet, vooral dat blauwe display'tje is erg leuk, dat Java-gebeuren moet ik nog ff uitzoeken..

Weet iemand nog leuke links/sites/software voor de 6310i :?

edit: site +s
Pagina: 1