HDD VU METER MAKEN

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik wil zelf een HDD VU METER maken ik heb er nog geen verstand van etc hoe ik het ding in elkaar zet en wat ik allemaal nodig heb, ik heb ergens dit ding gevonden:
http://image.conrad.nl/pix/185/M1/185418M1.JPG
hiervan wou ik er 2 onder elkaar zetten die dus allebij het zelfde doen dus 2 lampjes onder elkaar tegelijk aan is 12,5% HDD gebruik is dit mogelijk? en kan iemand me helpen of uitleg geven hoe ik het maak?

• Powerpaultje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 22:50
hmmm misschien als je de link goed zet kan je verder geholpen worden denk ik :P

Verwijderd

voor een silentsniper schreeuw je wel hard .

• Perphide
Op zondag 05 mei 2002 00:56 schreef SilentSniper het volgende:
Ik wil zelf een HDD VU METER maken ik heb er nog geen verstand van etc hoe ik het ding in elkaar zet en wat ik allemaal nodig heb, ik heb ergens dit ding gevonden:
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0204021121020553279&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=92889&TK_PAR[MEDIUM]=
hiervan wou ik er 2 onder elkaar zetten die dus allebij het zelfde doen dus 2 lampjes onder elkaar tegelijk aan is 12,5% HDD gebruik is dit mogelijk? en kan iemand me helpen of uitleg geven hoe ik het maak?

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:00
Lees eens de FAQ enz en zoek eens goed! Er zijn genoeg topic's over geweest!

PS welkom op GoT trouwens!

• brid
  • Laatst online: 30-07 16:21

brid

Onze excuses voor het ongemak

Je kan misschien een mailtje naar thahandy sturen. MIsschien wil hij nog een printje voor je maken en je de onderdelen + schema opsturen. Met standaard leds kost het +- 12,-. Voorverdere details: use the search.

Ik ben zo te zien niet de enigste die nog wakker is :)

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

Die dingen op het plaatje zijn LED-arrays en die kun je net zo goed gebruiken als losse LEDs.
Voor de aansturing van die dingen staat wel informatie en een schema in dit topic

2 LEDs laten branden bij 12,5% HDD-activiteit zal niet gaan, omdat de HD-activiteit altijd 100% is als ie aangesproken wordt.
Je kunt het niet vergelijken met processor-activiteit.

• brid

brid

Vu metertje is wel mogelijk die van mij zit aan de HD aansluiting met een tellertje wat telt hoevaak hij een pulsje krijgt. Hierdoor kun je onderscheid maken tussen veel en weinig activiteit.

DIY NAS, Hoofd PC

• Perphide
Dankjewel voor al jullie reply's en hulp morgen lees ik de rest wel ff nu ga ik ff slapen..... ben nog moe van Assault 4 LAN :)

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 01:16 schreef Brid het volgende:
Vu metertje is wel mogelijk die van mij zit aan de HD aansluiting met een tellertje wat telt hoevaak hij een pulsje krijgt. Hierdoor kun je onderscheid maken tussen veel en weinig activiteit.
Hoe verzin je het.. :)

• brid

brid

goed van mij he B-) , het is denk tijd dat ik ga :Z

DIY NAS, Hoofd PC

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:38

Alaksandus

Vae puto deus fio

Hier zijn errug veel topics over die trouwens nu ook nog steeds in gebruik zijn. Ben er zelf ook mee bezig maar het wil niet echt lukken :( maar als je maar een klein beetje zoekt heb je alle info die je nodig hebt.

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Hoi,

Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.