Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

precies mijn gedachte.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
There is no magic.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op zondag 05 mei 2002 00:00 schreef The Will het volgende:
...aangezien ik toch vrij belangrijk hier ben ...
Canon EOS | DJI M2P
Die hele post was zeker een grapjeOp zondag 05 mei 2002 00:57 schreef NG het volgende:
!@The_Will gaat z'n logs maar opzoeken
1 moment dus..
twas maar een grapje hoor![]()

Canon EOS | DJI M2P
Let op de nicksOp zondag 05 mei 2002 00:57 schreef Arjan A het volgende:
[..]
Logs coming up
There is no magic.
Bericht hierboven
Wanneer ben je belangrijk?
Ik denk dat dat wordt uitgemaakt door mede-users en mods aan de hand van de kwaliteit van je posts... Ik denk dat zoiets wordt ge-uit in zo'n fraai groen +je (regular)
Imho mag je een user met zo'n kruisje wel een 'belangrijke' user noemen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <NG> of wat ook leuk is <NG> The_Will zijn icon jatten <NG> en dan een melding maken <NG> dat The_Will een icoondief is <The_Will> Bluf :P <NG> The_Will: :X :X : <NG> :X <NG> [TOPIC=486252/1//?limit=100][NOHTML]onderwerp 486252[/NOHTML][/TOPIC] <NG> :P <RuNnaH> Bwhahaha! :D <The_Will> Godverdegodver!!! <The_Will> ROFL :D :D :D :D |
mag ik m ook gebruiken?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Canon EOS | DJI M2P
.edit: oe herken ik nou simptomen van een nieuwe rage?
Op zondag 05 mei 2002 01:01 schreef Arjan A het volgende:
Ikop icoonjatters
![]()
![]()
Op zondag 05 mei 2002 01:01 schreef .oisyn het volgende:
zo dan
.edit: oe herken ik nou simptomen van een nieuwe rage?
met een futurama icoon ben je toch veel belangrijker
Toen ik de melding in [SM] zag, dacht ik bij mijzelf 'wat een dweep, noemt zichzelf belangrijk. zeker zo'n breezerzuipende superpost scorer die vind dat 'ie supermod moet worden'.
Op zich is dit nog onschuldig, maar er komt een moment dat er gezeik gaat komen omdat mensen de andere kant van het verhaal niet kennen, en conclusies trekken.
Als ik niet was blijven GoTten had ik die log nooit meer gelezen, en altijd gedacht dat NG een 'populair ventje' was.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
so?Op zondag 05 mei 2002 01:07 schreef MrE het volgende:
en altijd gedacht dat NG een 'populair ventje' was.
Je bent hier 1 dag en weet nu al hoe alles hier gaat en wat het niveau isOp zondag 05 mei 2002 00:58 schreef Simulated_Zero het volgende:
lijkt me niet echt LA niveau.....
Canon EOS | DJI M2P
Mug en olifant
Laten we maar gewoon ophouden dan.
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.