Toon posts:

[-=Wat voor voeding (mijne heb ik opgeblaze)=-]

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kep em al overbelast :'(.

Ik had alle 3 ccfl geinstalled, ik dee me aan, hij brande perfect. Ik doe me beeldscherm aan, en ik denk WTF geen beeld. Me pc was al open en me cooler draaide dus ik denk huh nix mis, dus ik keek kabel na van de beeldscherm, nix mis mee, dus ik hmm misschien iets mis met de voeding. Ik druk zo op het knopje van me cd-rom en van
me cd-r ==> N I X.
Toen wist ik gelijk dat ik te weinig stroom toevoer van de voeding had, dus ik rot gelijk die ccfl eruit zodat ik mee voeding had, reset .... nee hoor, dus ik d8 me voeding is naar ze moer, want de cd-rom gaat niet eens open en op je cdrom kan je altijd open krijgen mits er stroom toevoer is.
Dus ik d8 ik ga er maar lekker mee klooten, toen kwam dat schuuf knoppie in mun vizier aan de achterkant van de voeding, dus ik d8 ik schakel em wel over naar 115 "wat ken er nou gebeure" LOL dee em aan en PATS (H A R D) + vonkie, schrok me de tering van de knal, voeding eruit gerot en open gemaakt en zag een kleine brand plekkie.

Kep/H A D 300 watt, AMD 1.1 ghz, cdrom , cd brander 24×12×48 + 46 gig @7200 rpm

Wat voor nieuwe voeding kwa WaTT adviseren jullie me ?

Ik denk rond de 350 watt ?

Verwijderd

300 Watt is zat.... Maar meer = beter

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=312323]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.