Toon posts:

SEG DVD 2000 leest geen eigen gemaakte dvd's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort van iemand een SEG DVD 2000 gekregen en wil daarop mijn eigen gemaakte dvd's op bekijken
Dit schijnt niet te lukken ik heb al allerlei dingen geprobeerd maar ik krijg ze niet aan het lopen
Weet iemand of dit uberhaupt kan?

Grtz Enigma

Verwijderd

Hoe bedoel je? Waarmee heb je die dvd's gemaakt? Wat is trouwens een SEG DVD 2000? Ik neem aan een dvd-speler toch?
Btw:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken
;)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:14

Yucko

One clown to rule them all !

Ik weet niet hoe oud die DVD speler is, maar als destijds bij het op de markt komen van dat ding, die gebruikte DVD-R standaard die jij gebruikt bij het maken van je zelfgemaakte DVD's NIET uit was, en dus niet ondersteund ... tja .. da's dan pech hebben.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd een dvdstandalonespeler

en hij is uit nov 2000

dus ik kan het shaken als ik het goed begrijp

dat zou ik heel jammer vinden want dan moet ik er 1 gaan kopen en dat vind ik een vies woord :)

Verwijderd

Tja , er zit waarschijnlijk niets anders voor je op....

Verwijderd

sommige dvd spelers hebben een bios chip
en kan je een nieuwe flach op doen en misschien dot hij het dan wel??

mijn dvd speler heeft zo bios chip
en kan hiermee mijn dvd speler regio vrij maken

mijn broer heeft er ook een van sony en die heeft ook een bios chip

(juiste naam weet ik niet van daar bios chip omdat dat er op lijkt)

zo chip heeft alle dvd spelers
die cd-r ondersteunen
Pagina: 1