Ik dacht ff lekker goedkoop een nieuwe zwarte cartridge te kopen voor mijn HP 720 printer bij de hema, blijken ze daar ook nog € 36 voor te vragen, maar ja, toch maar genomen. Alleen thuis blijkt dat ding voor geen meter te werken, eerst ging het nog een beetje, het inktlampje op de printer knipperde wel af en toe, en telkens als ik ging printen gaf de driver de melding dat de cartridge niet goed zat, maar hij printte. Nu na een week vertikt dat ding gewoon nog om te printen, het inktlampje brandt constant (wat betekent dat er geen cartridge inzit of dat hij kapot is) en hij weigert gewoon te printen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Verwijderd
terug gaan en nieuwe vragen (als je de kassabon nog hebt) Kan gewoon een brak exemplaar zijn hoor.
Hem er goed in doen?
, sorry, zal wel het geval zijn?
Dan moet je dat ding ruilen of kijken of hij het in andermans printer wel doet, zo ja licht het aan de printer zo nee, nieuwe kopen of ruilen (zou Hema dat nog doen?).
Dan moet je dat ding ruilen of kijken of hij het in andermans printer wel doet, zo ja licht het aan de printer zo nee, nieuwe kopen of ruilen (zou Hema dat nog doen?).