Toon posts:

DVD regiovrij krijgen ? is dat gevaarlijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit is vast al is voorbij gekomen maar ken het zo ff niet vinden met search :(
hoeveel kans bestaat het dat je je DVD mold als er iets mis gaat met de firmware upgrade?
en wat als je firmware mis gaat? kan je het dan nog eens proberen of is het dan kapoet?

en bij een verkeerde firmware ? :)

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Het is voor zover ik weet niet gevaarlijk (ken niemand waarbij zoiets verkeerd is gegaan). Het enige moment dat het gevaarlijk is is als de BSA bij je op de stoep staat. ;)

Verwijderd

Topicstarter
hoe willen die dat controleren ? :)
tis btw een pioneer 106S

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:27

Bjorker

Cadillacs rule!

Op zaterdag 04 mei 2002 22:36 schreef Alphega het volgende:
Het is voor zover ik weet niet gevaarlijk (ken niemand waarbij zoiets verkeerd is gegaan). Het enige moment dat het gevaarlijk is is als de BSA bij je op de stoep staat. ;)
Bij een firmware upgrade? Dat moeten ze toch echt niet proberen.

Maar on topic, ja het kan fout gaan net zoals bij elke firmware flash. Bij een regiofree flash heb je misschien nog wel meer risico omdat het geen officiele releases zijn, en er wat lopen "rommelen" is hierin. Garantie kan je dus zowiezo wel vergeten daarna.

Nope

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:25

Sorcerer8472

Mens sana?

Los van het technische aspect: Het is niet illegaal je dvd-speler regiovrij te maken :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 22:41 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Los van het technische aspect: Het is niet illegaal je dvd-speler regiovrij te maken :)
hm ja
de nieuwste films download ik toch lekker maar ok :) als je een DVDtje huurt heb je mooier beeld dan van je Video recorder :)

Verwijderd

Wat heeft het BSA met films te maken?

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:59

Blamm

Niet meer Smart

Op zaterdag 04 mei 2002 22:43 schreef Dannyke het volgende:

[..]

hm ja
de nieuwste films download ik toch lekker maar ok :) als je een DVDtje huurt heb je mooier beeld dan van je Video recorder :)
Zeker, vooral omdat je videorecorder een klotebeeld geeft als je er een dvdtje instopt :P

Verwijderd

Simpel, gebruik het progje DVDRegion Killer, van dezelfde gasten als CloneCD.

Doe je het sofwarematig...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 22:46 schreef abreemjathuis het volgende:
Simpel, gebruik het progje DVDRegion Killer, van dezelfde gasten als CloneCD.

Doe je het sofwarematig...
probeer ik dat eerst wel :) wil dat niet dan hack ik um we lmet zo`n firmware :)

Verwijderd

Topicstarter

hm zelfde onder ding :)

Verwijderd

http://digilander.iol.it/firmware1/dvd106_122rpc1.zip

gebruik op eigen risico natuurlijk

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

Rival24

I'll Be Back

Op zaterdag 04 mei 2002 22:47 schreef Dannyke het volgende:

[..]

probeer ik dat eerst wel :) wil dat niet dan hack ik um we lmet zo`n firmware :)
Je moet beide doen, anders werkt dat progje niet..... Dat progje faked namelijk een regio voor je regiovrije drive, zodat je DVD toch afgespeeld kan worden

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb al een aantal spelers regio vrij gemaakt, en ik moet zeggen dat er weinig verkeerd kan gaan als je maar een beetje op let.

Verwijderd

Kun je een Pioneer 106-S ook software-matig regiovrij krijgen als je geen software-dvd-player gebruikt? Ik gebruik namelijk een Dxr3 en de speler die daar bij hoort.

• Powerburner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-03-2024
Heb zelf al 2x een Toshiba een nieuwe firmware gegeven, werkt prima, dus kun je gerust doen.

Een regiovrije oplossing is alleen mogelijk met een combinatie van software + hardware.

Suc6

SELECT * FROM users WHERE clue > 0 ; 0 rows returned

Verwijderd

Ik heb een CyberHomeAD-L528 en al 4 x geupdate de firmware, net als je BIOS flashen van je Mobo, goed lezen, goede volgorde, idd nieuwere versie Firmware, zorgen dat de netvoeding er op blijft staan.........

Hij is nu Macrovision en regiovrij en de MP3 weergave is vergeterd!

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

Op zondag 05 mei 2002 15:53 schreef harry het volgende:
Ik heb een CyberHomeAD-L528 en al 4 x geupdate de firmware, net als je BIOS flashen van je Mobo, goed lezen, goede volgorde, idd nieuwere versie Firmware, zorgen dat de netvoeding er op blijft staan.........

Hij is nu Macrovision en regiovrij en de MP3 weergave is vergeterd!
/beetje offtopic
Is nu eindelijk die 2sec bug opgelost bij MP3's ?

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Ik heb in ieder geval geen MP3 bug, ik kocht 'm bij Megapool
en daar zat al een vrij recente firmware in, op Macrovision na, maar ik heb nooit last van MP3 2sec. bug gehad.

Het valt me wel op dat dit merk enorm vaak met Updates komt!

Maar alles werkt perfect.

Verwijderd

BSA??

wat willen me die gaan maken??

mijn DVD-speler is met 5 drukken op de remote regio vrij te maken. Code is gewoon op te vragen bij Samsung.

ik vind dat regio gezeik echt achterlijk.

moeten ze hier ff lekker die DVD's goedkoper maken

ik betaal nu gemiddeld $11 voor de nieuwste films
tegenover 40 euros hier

dan is de keus toch vrij simpel lijkt mij

ze kunnen je volgens mij echt niks maken

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 00:23 schreef McGrath het volgende:

[..]

BSA??

wat willen me die gaan maken??

mijn DVD-speler is met 5 drukken op de remote regio vrij te maken. Code is gewoon op te vragen bij Samsung.

ik vind dat regio gezeik echt achterlijk.

moeten ze hier ff lekker die DVD's goedkoper maken

ik betaal nu gemiddeld $11 voor de nieuwste films
tegenover 40 euros hier

dan is de keus toch vrij simpel lijkt mij

ze kunnen je volgens mij echt niks maken
Waar? >:)

Ja maar die regio's zijn volgens mij bedoeld om te voorkomen dat je films koopt uit bijvoorbeeld Amerika voordat ze hier al in de bios zijn
Pagina: 1