veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
hij bedoelt denk ik de upload speed van de server naar de clients.. als je bijv een map download van een server gaat dat maar met 6 kb/s...
blup
Full Duplex netwerk
(Dus een switch!)
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
da helpt dus nie want het zit in de cs code. En dat doen ze zodat je gewoon door kan spelen als iemand een map download.
Verwijderd
ik weet niet of daar wat aan te doen is... is zo frusterend dat je dan op 100mbit lan zit en die map maar met paar kb binnen komt
Verwijderd
Als je toch op een lan zit, installeer dan een ftp server waar mensen de maps vanaf kunnen halen inplaats van deze van de cs server te downloaden.
Ja dat zou kunnen maar het zou wel zo prettig zijn dat de mensen dat niet hoeven te doen en bijvoorbeeld een cs mapje met 1 mb/s kunnen binnen halen vanuit hun cs. Dat is wel zo prettig
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
Verwijderd
idd, er is helemaal nix aan te doen....Op zondag 05 mei 2002 00:17 schreef GambitRS het volgende:
da helpt dus nie want het zit in de cs code. En dat doen ze zodat je gewoon door kan spelen als iemand een map download.
maaruh, je maakt gewoon een map-pack, werkt veel beter.
Verwijderd
Het is wel een leuk probleem, je hebt een map niet, na 20 minuten is 'ie binnen en wordt er alweer gechanged van map
Ik hoop dat sierra hier nog iets aan gaat doen. Ondanks dat ze custom maps niet supporten
nikszolekkeralss.exe
Pagina: 1