Toon posts:

CDrom doet vaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is heel raar, vanmorgen deed ie het nog, maar als ik nu een cd erin doe (heb meerdere geprobeerd) dan gaat draait hij maar heel ff, en dan stopt het.
Ligt het aan mijn cd-rom?
Ik heb nu Windows More Errors dat dat misscihen de oorzaak kan zijn... Iemand suggesties?
Eerst had ik het op Primary slave, nu heb ik het op secondaire master gezet, geen verschil allebei

Verwijderd

Meestal ligt het aan "iets" wat je in tussentijd gedaan hebt. Dat kan natuurlijk vanalles zijn. Loop gewoon voor jezelf die tijd even na en kijken wat er verandert is. Verander het , indien mogelijk , weer terug naar de oude staat. Wat is windows more errors trouwens. Lijkt me wel handig om te weten imo.

Verwijderd

kan je wel iets van de cd lezen ??

zo niet even kijken of hij het doet op een anderen pc
zo niet dan is hij overleden

en kan je een begrafenis houden

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 05 mei 2002 00:06 schreef Simulated_Zero het volgende:
Meestal ligt het aan "iets" wat je in tussentijd gedaan hebt. Dat kan natuurlijk vanalles zijn. Loop gewoon voor jezelf die tijd even na en kijken wat er verandert is. Verander het , indien mogelijk , weer terug naar de oude staat. Wat is windows more errors trouwens. Lijkt me wel handig om te weten imo.
Zal hij wel ME mee bedoelen.

anyway, de perfecte manier om zo'n kreng te troubleshooten is door gewoon in DOS te booten met een bootflop, en enkel de cd drivers te laden.
en dan kjiken of je de cds kunt lezen (gewoon met dir) doet hij dit, dan is de cdrom nog goed.

Verwijderd

Topicstarter
ok ill try

Verwijderd

Topicstarter
wtf.................................. hij detecte het niet eens, heb ik de CDrom uitgeschakelt in de bios om bij andere pc te zetten, maar ik start windows gewoon hier ff op. herkent ie die f*cking cd wel!@$#%@$

Oh ja, eerst draiade hij gewoon niet, nu weer wel, maar ik denk dat hij daarlijk weer gaat vastzitten... maja ik moet gaan

Verwijderd

Topicstarter
ok mijn cdrom doet het weer niet....... alleen omdat ik het restarte
Pagina: 1