Diablo 2: items van ene naar andere char

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:03
Ik wil graag items die ik gevonden heb geven aan een andere character. Maarrrr: die andere character staat op dezelfde HD, en er is geen netwerk voorhanden.

Is dit mogelijk?

omniscale.nl

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Ehm ff op battle net gaan,

Open of Closed whatever,
Maar je moet wel ff met een vriend van je gaan ofzo, dan ff aan hem geven, dan houd hij het vast, je relogged dan met de char die de spullen nodig heeft, en je hebt ze over gezet.

• posttoast
Hmmm, ik ken niemand met D2. Iemand van dit forum die mij binnenkort even wil helpen?

ICQ me even, kun je van mij ook nog wel wat leuke items krijgen!

omniscale.nl

Verwijderd

als je in d2 items wilt uitwisselen tussen OPEN characters, moet je een netwerkje hebben met 2 pc's met diablo2, je moet dan de savegame van de 2 characters op allebei de pc's zetten en dan een multyplayer open game starten, en ruilen met je zelf.

• posttoast
Ja, maar het probleem is nu net dat ik hier voorlopig even geen beschikking over een netwerk heb (mijn tweede PeeCee ligt even uit elkaar). Dus ben ik nu op zoek naar een Tweaker die mij even wil helpen met het doorgeven van die items (open battlenet).

omniscale.nl

Verwijderd

Of het moet al echt een hele goeie vriend zijn die te vertrouwen is, anders raad ik het hartstikke af om dit te gaan doen.

• posttoast
Ik kan natuurlijk altijd een backup van mijn savegames maken om naaierij te voorkomen!

omniscale.nl

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
uhm.. als je gewoon een server opstart kan ik je wel joinen.. (op ip).. maar ik heb het spel niet origineel.. kan niet op batle.net

Verwijderd

En zo hoort het! :)

Verwijderd

Hoe in je eentje items tussen 2 chars uittewisselen :

Ga naar b.net en create een game (met password). Wandel daar zo'n 20 minuten in rond. Drop nu je items in de town. Quit met je huidige char en join met het char die de items wil. Pak de items op.

Games op b.net blijven altijd nog ff "hangen" als je ze gequit hebt vandaar dat dit werkt. Het is niet zonder risico : Als je op een of andere manier niet kan joinen ben je je items kwijt :)

Ik heb het al vaker gedaan met mijn closed char en dat ging perfect!

• posttoast
Ik ga wel even kijken of dit ook met open chars lukt. Op zich is het geen risico als ik gewoon even mijn spullen drop!

Maar ik betwijfel erg of het kan, normaal als de host weg gaat stopt het spel ook gelijk.

omniscale.nl

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 21:00 schreef VincentB het volgende:
Ik ga wel even kijken of dit ook met open chars lukt. Op zich is het geen risico als ik gewoon even mijn spullen drop!

Maar ik betwijfel erg of het kan, normaal als de host weg gaat stopt het spel ook gelijk.[/quote]NEEEEEEEEEEEEEEE, op open ben je je eigen host!
Dus als je weggaat daar ben je items kwijt!!!
Maareuh ik hoop dat je et nie gedaan hebt :)

• posttoast
Ik had het nog niet gedaan nee. Maar dat had geen probleem geweest, ik heb namelijk backups van mijn savegames!

Toch bedankt voor de waarschuwing.

omniscale.nl

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 07:16
Check www.gamecopyworld.com en ga dan naar game-index --> Diablo 2: LOD en download de multiple copy enabler, dan kan je 2 D2s op je PC opstarten en een netwerk game opzetten.

www.hetbsg.nl

Verwijderd

briljant, die patch. nou nog twee monitoren en muizen en keyboard en hoofden dan kan ik mezelf PKen.

ik heb ook een open char met items die ik wil weggeven. misschien kunnen we elkaar helpen. en op ip game maken is wel handiger aqn via battle.net want dan loop je nog risico van crash.

icq me maar even als je t een idee vindt. 5749620

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op maandag 02 oktober 2000 11:18 schreef VincentB het volgende:
Ik had het nog niet gedaan nee. Maar dat had geen probleem geweest, ik heb namelijk backups van mijn savegames!

Toch bedankt voor de waarschuwing.
Ik wil je wel hebben, ik heb eens voor te testen een hacked open pally gemaakt...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-11 11:33
Die dates blijven moeilijk hè: "Geplaatst door VincentB - maandag 02 oktober 2000 11:18"

Begin je je al stom te voelen ;)

There is no magic.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als alles 1,5 jaar duurt gaan sommige dingen lang duren :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.