Toon posts:

[XP] Dvdrom Speler leest gebrande cd's niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello daar.

Ik heb vandaag xp geinstalleerd (2x al) en krijg steeds deze melding als ik gebrande cd's in mn dvdromspeler stop. (heb geen gewone cdrom speler):

F:\

Only part of a ReadProcessMemory or WriteProcessMemory request was completed.

Heb gezocht naar drivers maar op de site staat er dat er voor mn dvdromspeler geen driver nodig is omdat deze al in xp zitten. (toshiba dvdrom sd-m1202)

Enig idee wat het kan zijn??

Verwijderd

Gebeurt dit met alle gebrande cd's? Of alleen cdr's of cdrw's?

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-04 11:24
Had ik met mijn vorige computer ook! Had een DVD Poineer 105 en ik wilde effe testen hoe het ging met windows xp voordat ik het ging kopen. Bleek de dvd speler geen cdroms meer te lezen, bleek mijn scanner het niet deed en daarvoor geen nieuwe drivers was, etc. Direct besloten om een image terug te zetten en geen enkel energie te stoppen in windows xp.

Nu heb ik een andere computer met een dvd van poineer 106 en geen enkel probleem hiermee.

Ben wel benieuwd waaraan het ligt.

Verwijderd

Topicstarter
alleen met gebrande cd's. originelen werken prima

ik heb verder geen brander op deze pc. en ja verder weet ik ook nix te zeggen. ik word er beetje ;( van

misschien is 't zo'n win32 applicatie fout die ik wel 's kreeg met vorige win versies??

geen idee

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 11:07
Aspi layers installeren ;) :P

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
en het rare is dat win2000 dit niet heeft. daar doet ie 't prima met gebrande cd's

:(

Verwijderd

Topicstarter
hahaah

weet je daar dacht ik nog vanmiddag aan, maar ben het helemaal vergeten omdat ik effe wegmoest

ik hoop dat het helpt

Verwijderd

Topicstarter
de laatste aspi layers hebben niet geholpen

grrrr

Verwijderd

Topicstarter
anyone?
Pagina: 1