Mensen met een telfort prepaid toestel of abonnement zullen waarschijnlijk een bericht hebben gehad op hun mobiel. Zo niet, zet je toestel even uit en weer aan en vind het display "O2 - NL" ipv "TELFORT - NL"
Verwijderd
nope, werkt niet bij mij. er staat nog steeds telfort, zal wel weer een paar dagen moeten wachten denk ik.
Ik zie nog steeds NL TELFORT.
Wat mij wel opviel, als ik mijn beltegoed opwaardeer/opvraag door 888 te bellen, hoor ik niet 'Welkom bij telfort blablabla', maar 'Welkom bij O2 blablabla' PLUS nog eens een andere stem.
Beetje slordig dat ik daar niks van heb gehoord, maarja, ik kan nog bellen en daar gaat het om.
Wat mij wel opviel, als ik mijn beltegoed opwaardeer/opvraag door 888 te bellen, hoor ik niet 'Welkom bij telfort blablabla', maar 'Welkom bij O2 blablabla' PLUS nog eens een andere stem.
Beetje slordig dat ik daar niks van heb gehoord, maarja, ik kan nog bellen en daar gaat het om.
🌞🍃
Verwijderd
Ik heb gewoon een logo van O2 erin gezet 
Welkom bij Pre-Paid van Oh-two... dat klinkt toch niet... zeg dan Oh-twee
Welkom bij Pre-Paid van Oh-two... dat klinkt toch niet... zeg dan Oh-twee
Voor zover ik weet heeft elk mobiel netwerk een eigen ID. Aan zo'n netwerk ID kan je gsm herkennen van welk netwerk hij gebruik maakt. Volgens mij is er een tabelletje aanwezig in je toestel die dit ID aan een naampje koppelt (Telfort NL) bijvoorbeeld.
Zoiets heb ik ergens gelezen.. Of het waar is weet ik niet.
Zoiets heb ik ergens gelezen.. Of het waar is weet ik niet.
ik kreeg inderdaad een of andere folder in de bus van dat ze van naam gaan veranderen..naja, zal wel, ik gebruik telfort toch allang niet meer
Pagina: 1