Ik heb een stel rarfiles gedownload met een totale grootte van bijna 4gb. Ik probeer deze uit te pakken met Winrar, maar krijg de foutmelding "Header Broken". Ik heb niet het idee dat de fout zit in de rar-files, maar meer in de grootte van >4gb. De schijf waar deze bestanden opstaan is in NTFS, maar kan het zijn dat winrar het niet aankan? Een sfv-checker geeft een soortgelijk probleem, maar als ik het file voor file check, dan is alles oke. De bestanden lijken dus in orde. Iemand een idee?
heb je de nieuwste beta al eens geprobeerd ??
of de repair funktie van Winrar?
gellof dat het tegenwoordig rarlab.com is
'header broken' lijkt alsof het eerste file kaduk is...
of de repair funktie van Winrar?
gellof dat het tegenwoordig rarlab.com is
'header broken' lijkt alsof het eerste file kaduk is...
Klopt.. die *.rar is fucked.. ligt waarschijnlijk aan de pub waar je hem vandaan heb gezoge..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
en helaas geldt: Hoe groter het bestand, hoe meer kans op fouten in informatieoverdracht. Vooral met compressies merk je dit.
denk niet dat het echt aan die files ligt hoor. Ik heb de file van een andere server gedownload nu, en krijg hetzelfde probleem. De andere 2 rar-reeksen krijg ik ook niet uitgepakt 
edit: oke
nieuwe versie van winrar deed het hem
edit: oke
Verwijderd
Ik weet het niet zeker maar het zou wel es aan je swap kunnen liggen.
Als ik me niet vergis moet die groot genoeg zijn om dergelijke enorme bestanden te kunnen verwerken.
Ik heb een soortgelijk probleem met erg grote films die ik niet kan knippen.
Aangezien ik mijn swap ergens anders heb neergezet en hij niet zo groot kan worden heb ik het vermoeden dat dat daaraan ligt.
Zou bij jou wel eens eenzelfde reden kunnen hebben.
Als ik me niet vergis moet die groot genoeg zijn om dergelijke enorme bestanden te kunnen verwerken.
Ik heb een soortgelijk probleem met erg grote films die ik niet kan knippen.
Aangezien ik mijn swap ergens anders heb neergezet en hij niet zo groot kan worden heb ik het vermoeden dat dat daaraan ligt.
Zou bij jou wel eens eenzelfde reden kunnen hebben.
Verwijderd
Ik kwam dit topic tegen met de zoek en volgens mij weet ik het antwoord hierop.
Zelf had ik dit laatst ook.
Je moet eens proberen het bestand te unrar-en op een hardeschijf met NTFS, dan wil het wel.
FAT32 kan niet overweg met van die grote files volgens mij.
Zelf had ik dit laatst ook.
Je moet eens proberen het bestand te unrar-en op een hardeschijf met NTFS, dan wil het wel.
FAT32 kan niet overweg met van die grote files volgens mij.
erhm, jim?
enDe schijf waar deze bestanden opstaan is in NTFS
edit: oke nieuwe versie van winrar deed het hem
Mijn winrar kan niet met rar of zip files van groter dan 2 GB overweg, dan geeft hij ook aan dat hij corrupt is, maar als ik hem dan open met winzip oid dan werkt het wel gewoon, dus probeer eens een ander programmatje om te extracten.
euh ik weet het niet hoor maar als jullie even kijken naar de datum van de topic start....
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Pagina: 1