• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03 13:54

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Het is leuk, met Open MG cd's rippen en op MD zetten, maar ik wil ze ook graag vanaf m'n pc kunnen afspelen, vanaf de HDD.

En Open MG is niet handig als speler op zich. Daar heb ik WinAmp voor. Het is dat ik zelf niet weet hoe, maar anders had ik graag een plug-in gemaakt. Nergens op het net kan ik er een vinden.

Mocht je er toevallig wel een weten, ik hoor het graag.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:49

Aidix

Geluidspietlut

Zal ik je dan eens behulpzaam zijn :)

Je kan ze gewoon in mediaspeler afspelen, alleen wel ff "alle bestanden" aanklikken want hij herkent ze niet zomaar als af te spelen materiaal.

Je kan openmg trouwens ook eventueel verkleinen tot alleen een paar knoppen met f6 ofzo. Staat onder 'view'.

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-03 10:52

SambalBij

We're all MAD here

Minidisc is Atrac, en er bestaat een Atrac codec voor Windows. Ik weet alleen niet of er in die .omg bestanden extra info zit waardoor ie niet als Atrac bestand kan worden afgespeeld door die codec. Ik denk ook niet dat Winamp ze dan kan afspelen, maar dat je dan mediaplayer moet gebruiken.

Die atrac3 codec kun je vinden op minidisc.org (http://www.minidisc.org/mdlpfaq.html#_q72)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Neen dat werkt niet, dat is die atrac3 codec die 'gratis' over het net zwerft.
Leest geen .OMG bestanden want die zijn gecodeerd.
Hij werkt wel in Winamp trouwens.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03 13:54

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Bedankt voor de info. Ik probeer het wel in WMP ;( Of anders even kijken hoe Open MG als speler op de achtergrond is.

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Ach, als je niet de hele tijd aan de knoppen moet zitten werkt ie best goed, en je kan ook nog uit een hele rits skins kiezen voor die 'small player mode'! SOmmige zien er wel cool uit.

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

ZOiets :

Afbeeldingslocatie: http://www.eurosat.demon.nl/omg.png

maar ze zijn wel een beetje groot (lees: lomp) allemaal.
Pagina: 1