Interne Brander als Externe Gebruiken.

Pagina: 1
Acties:

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een paar dagen geleden een brander gekocht (IDE). Nu kwam in bij thuiskomst dat ik geen 5 1/4 sloten meer vrij had.

Zijn er van die externe kastjes waarin ik die brander kan stoppen die vervolgens op een IDE poort in mijn computer aangesloten kan worden.

Bij CompTechWorld kwam ik het volgende tegen :

Removable harddisk bracket Mobile rack ATA 100 Alumiunium body patended buttom fan keylock

Ik weet alleen niet of dit alleen voor harde schijfen bedoeld is en of hier maar een slot heeft of meerdere ?

Als iemand van dit soort kasjes kent hoor ik het graag (ook waar deze te koop is of een link naar de fabrikant)

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Verwijderd

heb je hier toevallig een link van?

Verwijderd

Ik heb hier een SI-390 nieuw in doos liggen.

Is een kunstof behuizing met metalen frame en eigen voeding. Inclusief interne IDE naar parallel adaptor.

HP levert hun externe SureStore CD-writers ook in deze behuizing.

Hebben? 50 Euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.ssi.com.tw/pdimage/b87.jpg

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 21:29 schreef tweakerrrr het volgende:
Ik heb hier een SI-390 nieuw in doos liggen.

Is een kunstof behuizing met metalen frame en eigen voeding. Inclusief interne IDE naar parallel adaptor.

HP levert hun externe SureStore CD-writers ook in deze behuizing.

Hebben? 50 Euro.

[afbeelding]
Hmmm.... lijkt hier wel Vraag & Aanbod :z

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Sorry, maar toen ik het bericht zag dacht ik direct aan dat doosje wat hier al meer dan een maand ongebruikt ligt te stoffen. :'(

(Ik heb geen zin om mijn writer uit te bouwen en gebruik nu een ThumbDrive om bestanden uit te wisselen)