Toon posts:

ecs k7s5a en kyro2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sins ik de kyro in mun ecs k7s5a mobo heb zitten crash mohaa na 2 meter lopen. Ik had eerst een msi k7t pro.
toen had ik geen problemen. ik gebruik winxp maar met win2k doet hij dit ook. en ik gebruik de nieuwste drivers.

rara

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Ze werken niet goed samen?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

[off-topic]
Ten 1e is de Kyro brak met drivers, maar daar kan jij nix aan doen en gaan we dus maar niet op verder
[/off-topic]
Geef eens wat meer specs. Heb je de SiS AGP Drivers 1.09 geinstalleerd? Ende laatste bios-update voor de K7S5A? Wil nog wel eens helpen :)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
alle spelen draaien prima zoals UT, Q3, enz.
ik heb de agp zooi geinstalt en de niewste bios.

Verwijderd

Topicstarter
specs: dondervogel 1200, 512 mb ram, terratec dmx Xfire, 20gb schijf, 40 schijf, twister isdn modem. meer heb je denk ik nie nodig.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Als D3D en OpenGL goed werkt kan dit topic beter naar spielerij. Staat er niks over op de Mohaa site of zoiets? (weet ik veel...)

Mohaa opnieuw installen?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
ik hem net 30 min. op de pc staan.
(oke de topic kon beter op de spellerij forum)

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
hmm, heb ook deze combo.. alles perfect, zelfs mohaa..
gebruik eens de drivers van www.powervr.com

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Verwijderd

Topicstarter
heb ik

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
welke bios versie heb je? probeer ff de laatste versie te flashen :)

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 18:44 schreef Hermanvh het volgende:
[off-topic]
Ten 1e is de Kyro brak met drivers, maar daar kan jij nix aan doen en gaan we dus maar niet op verder
[/off-topic]
Geef eens wat meer specs. Heb je de SiS AGP Drivers 1.09 geinstalleerd? Ende laatste bios-update voor de K7S5A? Wil nog wel eens helpen :)
Laten we dit maar even uit de wereld helpen.
De k7s5a en de kyro2 kaarten werken uitstekend samen
in plaats van lukraak te schreeuwen dat dit niet zo is
zou je me tegen kunnen gaan door er een paar te testen en de resultaten even bekend te maken.
Omdat ik graag wou weten hoe een kyro2 kaart het doet heb ik dat namelijk wel getest ( moeten jullie maar even op mijn woord aan nemen ) en daar kwam geen bios flash of wat dan ook aan te pas.

de kyro kaarten worden in ME XP/pro 9X NT gewoon gezien draaien perfect en zwaar stabiel.
Je moet alleen niet vergeten dat het geen 3dfx kaartjes zijn maar d3d en softw. rend.

Ga je er dus mee gamen moet de koeler op je Videokaart GOED op zijn plek zitten en bij een warme kast GOEDE koeling in je kast aanwezig zijn.

Greets

LordOnBoard 8-)

Verwijderd

Omdat ik ook heerlijk een potje MoHAA kan meespelen wou ik nog er nog even aan toevoegen dat ik dus op een:

T-Bird 1333 DDR 256 IBM 40 RPM 7200 Kyro2 MB 64

in MoHAA alles op zijn hoogst heb staan en nog steeds heerlijk kan gamen dagen achter elkaar zonder ook maar
1 vastloper.

Signed

LordOnBoard

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik had destijds die Kyro2 in mn K6/3+ PC zitten, deed niets anders dan crashen, bleek het aan die 256MB DIMM te liggen die ik tegelijk met die Kyro2 gekocht had. En dan geef je al snel je Kyrotje de schuld |:(
Pagina: 1