Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vraag over verkoop

Pagina: 1
Acties:

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 15:38

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Misschien niet helemaal het goede forum, maar hier zitten alle modjes dacht ik zo...

Ik ga deze zomervakantie naar Uganda Afrika en daar gaan wij vlak bij de hoofdstad Kampala. Er zit daar een weeshuis voor wees kinderen. Er staat op het project een kliniek voor mensen uit de hele omgeving, en naar een dorp in de buurt gaat twee keeer per week wat personeel om de kinderen te helpen. Ook staat er een vakschool waar de kinderen een vak leren. Wij gaan als groep jongeren een extra huis bouwen waar een aantal leraren voor die school gehuisvest worden. Om wat extra geld bij elkaar te krijgen, en om onze reis wat goedkoper te maken, we zijn voornamelijk studenten, houden we een aantal acties. Een van die acties is het verkopen van T-shirts. Nu vroeg ik mij af of ik die T-shirts hier mag aanbieden? Dat betekend dat ik ze inscan en dan "te koop" aanbied?

Alvast bedankt

edit:

de shirts gaan 7,5 euro kosten en ik krijg daar 2 euro van en de overige 3 gaan naar het project (er zijn 2,5 euro kosten)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:02
In schop een modje zit je niet helemaal correct.

Ik move hem ff naar Lieve Adjes, kunnen mijn bazen ff beslissen wat ze met je vraag kunnen doen :)

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
was al aan het twijfelen dank je wel

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 18:31 schreef Jaspertje het volgende:
Misschien niet helemaal het goede forum, maar hier zitten alle modjes dacht ik zo...

Ik ga deze zomervakantie naar Uganda Afrika en daar gaan wij vlak bij de hoofdstad Kampala. Er zit daar een weeshuis voor wees kinderen. Er staat op het project een kliniek voor mensen uit de hele omgeving, en naar een dorp in de buurt gaat twee keeer per week wat personeel om de kinderen te helpen. Ook staat er een vakschool waar de kinderen een vak leren. Wij gaan als groep jongeren een extra huis bouwen waar een aantal leraren voor die school gehuisvest worden. Om wat extra geld bij elkaar te krijgen, en om onze reis wat goedkoper te maken, we zijn voornamelijk studenten, houden we een aantal acties. Een van die acties is het verkopen van T-shirts. Nu vroeg ik mij af of ik die T-shirts hier mag aanbieden? Dat betekend dat ik ze inscan en dan "te koop" aanbied?

Alvast bedankt
Ik ga deze zomervakantie naar Australie maar omdat mijn vrouw elke maand mijn salaris helemaal opmaakt :( heb ik geld nodig om daar te kunnen komen en om m'm vakantie te kunnen bekostigen.

Ik ben van "plan" om in deze vakantie (als de tijd het toelaat om een weeshuis te bezoeken of iets dergelijks) en daarvoor zou ik graag een bijdrage ontvangen om mijn reis samen met m'n vrouw te kunnen bekostigen en het verblijf aldaar.

Ik zou het fijn vinden als ik hier op Tweakers.net de mensen zo gek mag maken om m'n reis cq de verblijfkosten over te kunnen mazken maken naar mijn banknummer.

Als u geld wilt storten op mijn bankrekening stuur mij dan een email voor verdere instructie's.

Alle informatie zal vertrouwelijk behandeld worden.

p.s Ik logeer graag in een eerste klas hotel :9

Verwijderd

en wie ook wat voor mij over heeft >:)

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 19:14 schreef peterbuyk het volgende:

[..]

Ik ga deze zomervakantie naar Australie maar omdat mijn vrouw elke maand mijn salaris helemaal opmaakt :( heb ik geld nodig om daar te kunnen komen en om m'm vakantie te kunnen bekostigen.

Ik ben van "plan" om in deze vakantie (als de tijd het toelaat om een weeshuis te bezoeken of iets dergelijks) en daarvoor zou ik graag een bijdrage ontvangen om mijn reis samen met m'n vrouw te kunnen bekostigen en het verblijf aldaar.

Ik zou het fijn vinden als ik hier op Tweakers.net de mensen zo gek mag maken om m'n reis cq de verblijfkosten over te kunnen mazken maken naar mijn banknummer.

Als u geld wilt storten op mijn bankrekening stuur mij dan een email voor verdere instructie's.

Alle informatie zal vertrouwelijk behandeld worden.

p.s Ik logeer graag in een eerste klas hotel :9
en wat wil je hiermee zeggen? dat ik toevallig even een huis bezoek en daarna verder ga het land ontdekken?

kijk hier maar ff

http://www.cwm-uganda.org/

http://kampala2002.dyndns.org/

Verwijderd

[b]

en wat wil je hiermee zeggen? dat ik toevallig even een huis bezoek en daarna verder ga het land ontdekken?

kijk hier maar ff

http://www.cwm-uganda.org/

http://kampala2002.dyndns.org/
Laat ik dit even voorop stellen, als jij andere mensen wilt helpen heel mooi vind ik een goede instelling.

Ik help ook andere mensen via goede doelen, maar mijn vakanties bekostig uit door elke week bij m'n baas 60 tot 70 uren te draaien en in mijn resterende vrije tijd wat "klusjes" aan te nemen (gewoon zweten op z'n hollands).

En die URL's sorry voor m'n reis naar Australie kan ik je wel tien linken geven.

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 19:29 schreef peterbuyk het volgende:

[..]

Laat ik dit even voorop stellen, als jij andere mensen wilt helpen heel mooi vind ik een goede instelling.
dank je wel
Ik help ook andere mensen via goede doelen, maar mijn vakanties bekostig uit door elke week bij m'n baas 60 tot 70 uren te draaien en in mijn resterende vrije tijd wat "klusjes" aan te nemen (gewoon zweten op z'n hollands).
Ik heb ook een mooi baantje, alleen als student is 1315 euro (2900 gulden) een hoop geld, begrijp me niet verkeerd dat ik alles terug wil verdienen maar een deel zou wel mooi zijn

En hoe meer wij er verkopen des te meer er naar het project daar gaat...

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 19:38 schreef Jaspertje het volgende:

[..]

dank je wel
[..]

Ik heb ook een mooi baantje, alleen als student is 1315 euro (2900 gulden) een hoop geld, begrijp me niet verkeerd dat ik alles terug wil verdienen maar een deel zou wel mooi zijn

En hoe meer wij er verkopen des te meer er naar het project daar gaat...
Laat ik dit zeggen hoe meer we mensen in hun eigen omgeving kunnen helpen hoe beter het voor hun zelf is, daar sta ik helemaal achter maar om te weten of ons geld ook goed aankomt en/of wordt besteed hebben we weer bepaalde instanties voor, en of zij jou kennen lijkt me sterk :D .

Ik wil je hier niet betichten van oplichterij allezins niet (je bedoelingen lijken me heel nobel) maar je zult toch zelf ook moeten toegeven dat iedereen wel met zo'n verhaaltje op de proppen kan komen (kijk maar eens hoeveel mensen er opgelicht worden via internet en andere media).

Tot slot ook al denken wij verschillend ik hoop dat je zult slagen in je doel(meen ik oprecht).

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 19:50 schreef peterbuyk het volgende:

[..]

Laat ik dit zeggen hoe meer we mensen in hun eigen omgeving kunnen helpen hoe beter het voor hun zelf is, daar sta ik helemaal achter maar om te weten of ons geld ook goed aankomt en/of wordt besteed hebben we weer bepaalde instanties voor, en of zij jou kennen lijkt me sterk :D .

Ik wil je hier niet betichten van oplichterij allezins niet (je bedoelingen lijken me heel nobel) maar je zult toch zelf ook moeten toegeven dat iedereen wel met zo'n verhaaltje op de proppen kan komen (kijk maar eens hoeveel mensen er opgelicht worden via internet en andere media).

Tot slot ook al denken wij verschillend ik hoop dat je zult slagen in je doel(meen ik oprecht).
wij gaan via een stichting op reis, ik weet niet of dat nog verschil uitmaakt? die stichting is zoeen instantie...

ben t er mee eens dat er veel oplichterij is, maar ik had gehoopt dat het wel zou mogen het is namelijk ook menselijk dat er van het goede uit wordt gegaan...

En jij veel plezier in Australie

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 16:02

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Wat voor soort shirts zijn 't ?

Als 't echt mooie shirts zijn (van dit soort bijvoorbeeld, dus met een beetje humor) dan kan 't me eigenlijk weinig schelen wat je met de centen doet.
Het hele uganda verhaal zou voor mij geen reden zijn om een shirt te kopen (in tegendeel zelfs)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
ik ga dr een voor je scanen, en zal m hier ff postren met de brief die erbij zit..

Verwijderd

Ik vind het best wel goed wat hij hier probeert te doen , alleen zou wat meer duidelijkheid wel op zijn plaats zijn. Hiermee bedoel ik
*De naam v/d stichting
*Soort T-Shirts
*Etc. e.d.

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Okee, ik heb hier de shirt (het zijn er 2) en de voorkant van de folder. (in totaal 2800kb)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/t.heus/SAVE0035.BMP
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/t.heus/SAVE0036.BMP
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/t.heus/SAVE0038.BMP

De tshirts zijn er in XL, L, M en S

als jullie meer willen weten over het project daar dat kan op http://www.cwm-uganda.org. Als jullie meer willen weten over de groep hier kunnen jullie kijken op http://kampala2002.dyndns.org en willen jullie meer weten over Stichting Kampala '96, waarmee wij gaan kunnen jullie meelen naar (plaats hier ongevraagd zijn adres) vandenhaspel@planet.nl

Nogmaals de stichting heet Kampala '96 en zij vallen onder de stichting Kinderhulp afrika

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hier in dit topic kan je ze wel neerzetten, maar speciaal een topic erover openen lijkt me niet een goed idee. Dit om te voorkomen dat het eventueel vol zou komen te staan met "help mij met dit en dat" topics. Klinkt bot en is het (helaas) misschien ook wel. Maar mijn oude mailbox bevatte alle soorten en maten van spam, en de "help voor deze kinderen, klik op deze stemsite" werd ik persoonlijk ook een tikkie moe van :o. ;(

Een speciaal topic hierover is ook niet zo heel erg nuttig, omdat dit wellicht snel wegzakt, of omdat mensen gaan zeggen dat je aan het spammen bent, waardoor er andere geaggiteerd reageren en het een discussie wordt of het spam is of niet enzo...

Wat je WEL kan doen is een websiteje maken en in je sig een link met een pakkende naam te zetten. Dan trek je met elke post die je doet de aandacht voor je shirts :). Daar is een sig echt de perfecte oplossing voor!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Heb je geen shirtjes uit 2002? Die uit 96 zijn wel een beetje outdated nu :P

Bericht hierboven

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 22:29 schreef Floris het volgende:
Heb je geen shirtjes uit 2002? Die uit 96 zijn wel een beetje outdated nu :P
Ej die heeft hij wel gepost jah :P

• Aaargh!

Aaargh!

Op zaterdag 04 mei 2002 21:48 schreef Jaspertje het volgende:
Okee, ik heb hier de shirt (het zijn er 2) en de voorkant van de folder. (in totaal 2800kb)

[afbeelding]
[afbeelding]
Errmm.. niet om lullig te doen ofzo, maar waarom zou iemand die shirts willen kopen ?
Ik denk dat je meer omzet draait als je echt leuke shirts maakt.

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 22:41 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Errmm.. niet om lullig te doen ofzo, maar waarom zou iemand die shirts willen kopen ?
Ik denk dat je meer omzet draait als je echt leuke shirts maakt.
iemand koopt deze shirts omdat ie het een goed doel vind wat wij gaan doen of omdat ie de shits mooi vindt

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op zaterdag 04 mei 2002 18:31 schreef Jaspertje het volgende:

[...]
de shirts gaan 7,5 euro kosten en ik krijg daar 2 euro van en de overige 3 gaan naar het project (er zijn 2,5 euro kosten)

[...]
Uhm :?

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 23:41 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Uhm :?
(er zijn 2,5 euro kosten)

• Aaargh!

Aaargh!

Op zaterdag 04 mei 2002 23:11 schreef Jaspertje het volgende:

[..]

iemand koopt deze shirts omdat ie het een goed doel vind wat wij gaan doen of omdat ie de shits mooi vindt
Ik denk dat je er meer zou verkopen (en daar gaat 't uiteindelijk om) als je echt mooie shirts maakt.
het 'goede doel' is voor mij eerder een reden om er geen te kopen (ik houdt niet van kinderen, ben tegen ontwikkelings hulp en al helamaal als 't door een religieuze organisatie word gedaan)

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:06
Op zaterdag 04 mei 2002 23:54 schreef tjetta het volgende:

[..]

[..]
Ja, en?

2 + 3 + 2.5 is bij mij 7.50
Nu lijk je te suggereren dat hij zelf per shirt 0.50 bijlegt...

Maar ik denk dat die 2 euro voor de reiskosten zijn.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 12:02 schreef Paul Nieuwkamp het volgende:

[..]

Ja, en?

2 + 3 + 2.5 is bij mij 7.50
Nu lijk je te suggereren dat hij zelf per shirt 0.50 bijlegt...

Maar ik denk dat die 2 euro voor de reiskosten zijn.
u heeft het begrepen ja, er zijn 2 euro voor mij, om mijn reiskosten iets te drukken, en zijn 3 euro voor het project daar zodat er bouwstenen gekocht kunnen worden, en het maken van de shirts kostte 2,5 euro
Pagina: 1