Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
HDD overschroeven in een PC.
Convertor kopen voor aan te sluiten op PC, formatteren?
anders externe diskdrive proberen. Maar dit heeft volgens mij weinig te maken met OS/2. Je kan geen enkel OS verwijderen zonder floppy of CDROM. Aangezien je CDROM speler niet bootable is, valt dit weg..
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Op zaterdag 04 mei 2002 18:58 schreef WHiZZi het volgende:
uhm
HDD overschroeven in een PC.
Convertor kopen voor aan te sluiten op PC, formatteren?
anders externe diskdrive proberen. Maar dit heeft volgens mij weinig te maken met OS/2. Je kan geen enkel OS verwijderen zonder floppy of CDROM. Aangezien je CDROM speler niet bootable is, valt dit weg..
Alleen laat ie alle partities waarop OS/2 staat staan
Ik wil er eigenlijk Rode Hoed 7.1 op installen maar ik heb de CD's daarvan uit geleend, en alleen maar zo'n demo versie hiero....
Nou ja maar eerst ff NT4 workstation dan maar hé!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Van diskette booten is dan de 2e optieOp zaterdag 04 mei 2002 18:23 schreef zwahiel het volgende:
Hoe dit te doen, wel een cd-rom, maar niet bootable...
Moet, moet, je zit hier wel in NOS hoorZit OS/2 Warp op... Hoe knal ik dat eraf?
Moet windows op!
Mjah, 3e optie is , om je hd eruit te slopen, en die aan te sluiten op een andere machine waar wel de CDrom speler werkt enzo. Al heb ik nog nooit een laptop uitelkaar gesloopt om de HD te pakken. Tis mogelijk, maar tis wel wat schroefwerk vrees ikIs een Toshiba Satelite Pro 460CDT
CD-rom werkt wel, maar niet bootable en de FDD zit ik nu na te kijken waarom die niet werkt!
[forum=26] -> WOShelp me plz!
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
OS/2 gebruikt HPFS (correct me if i'm wrong) of Fat16. NT4 kan idd niks met deze HPFS partitie. Gewoon effe met fdisk of partitionmagic wegpleuren.Op zaterdag 04 mei 2002 19:00 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik heb net de bios gehacked (passwoorden e.d.) en via veel omwegen de cd-rom bootable gemaakt... Hij is nu winnt4 workstation aan het installeren !
Alleen laat ie alle partities waarop OS/2 staat staan
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Valt mee hoorOp zaterdag 04 mei 2002 19:01 schreef moto-moi het volgende:
[Mjah, 3e optie is , om je hd eruit te slopen, en die aan te sluiten op een andere machine waar wel de CDrom speler werkt enzo. Al heb ik nog nooit een laptop uitelkaar gesloopt om de HD te pakken. Tis mogelijk, maar tis wel wat schroefwerk vrees ik
typo: win partitie, lees maar boven![b]Door moto-moi - zaterdag 04 mei 2002 19:01
Van diskette booten is dan de 2e optie
I know!Moet, moet, je zit hier wel in NOS hoor
Moest nog iets bij, maar had geen tijd meer om 't erbij te tikken
Geen 2e Toshiba aanwezig...Mjah, 3e optie is , om je hd eruit te slopen, en die aan te sluiten op een andere machine waar wel de CDrom speler werkt enzo. Al heb ik nog nooit een laptop uitelkaar gesloopt om de HD te pakken. Tis mogelijk, maar tis wel wat schroefwerk vrees ik
LINUX!!!!!!!!Schop een Modje -> WOS
Met NT installer heb ik 'm gepatitioneerd!Op zaterdag 04 mei 2002 19:01 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
OS/2 gebruikt HPFS (correct me if i'm wrong) of Fat16. NT4 kan idd niks met deze HPFS partitie. Gewoon effe met fdisk of partitionmagic wegpleuren.
Ga dadelijk mijn Linux CD's terug halen en die erop pleuren...
Of zal ik BeOS R4 eens pakken
Zou dat werken