Ik heb hier een:
Amd Duron 600 mhz
MSI KT7-pro
64 mb 133 mhz dimm
8gb hd
Een goedkoop ati (geloof 3d charger kaartje)
een Hansol 710A 17" monitor
overige troep (netwerk,muis,toetsenbord,etc)
Het probleem is als volgt: Na een tijdje werken in WinME nl editie "vallen" plotseling alle letters weg. (niet meer te lezen, een verzameling willekeurige pixels) De pictogrammen en lijnen ed blijven daarentegen gewoon duidelijk. Alleen een reboot helpt om weer normaal beeld te krijgen maar 40 keer per dag rebooten verveelt.
Ik dacht zelf aan een te hoge refreshrate maar zelfs dat ding verlagen naar 60Hz levert niks anders op dan koppijn.
Drivers voor videokaart zijn de nieuwsten.
Iemand enig idee wat er met dit pctje aan de hand is?
Dit systeem heeft overigens ook een zusje (exact hetzelfde) en die heeft nergens last van.
Amd Duron 600 mhz
MSI KT7-pro
64 mb 133 mhz dimm
8gb hd
Een goedkoop ati (geloof 3d charger kaartje)
een Hansol 710A 17" monitor
overige troep (netwerk,muis,toetsenbord,etc)
Het probleem is als volgt: Na een tijdje werken in WinME nl editie "vallen" plotseling alle letters weg. (niet meer te lezen, een verzameling willekeurige pixels) De pictogrammen en lijnen ed blijven daarentegen gewoon duidelijk. Alleen een reboot helpt om weer normaal beeld te krijgen maar 40 keer per dag rebooten verveelt.
Ik dacht zelf aan een te hoge refreshrate maar zelfs dat ding verlagen naar 60Hz levert niks anders op dan koppijn.
Drivers voor videokaart zijn de nieuwsten.
Iemand enig idee wat er met dit pctje aan de hand is?
Dit systeem heeft overigens ook een zusje (exact hetzelfde) en die heeft nergens last van.