Wat ik me nu altijd afvraag bij die Philipsen: Waarom staat er pauze ?
Het front is toch engels, dan moet het toch pause zijn? Je ziet het op al die nieuwe app van hun....
Weird!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Oud model zeker?Op zaterdag 04 mei 2002 18:32 schreef JvS het volgende:
mijn 712 heeft wel een pause knop
Toen konden ze nog spellen
en die speler van jou ziet er ook goed uit joh, tvdleur!!!
hoe duur was ie?
Die van mij was 2,5 jaar geleden ± 1250 gulden. Maar er zat dan ook al alles op: dolby digital(ingebouwde versterker of via naversterker, digitale uitgangen en ingangen, ondersteuning voor mp3, vcd, svcd, mpeg2, etc. Hij speelt zelfs .avi files (zelf uitgeprobeerdOp zaterdag 04 mei 2002 19:30 schreef tommyguy het volgende:
nee idd er staat pauZe i.p.v pauSe, humor![]()
en die speler van jou ziet er ook goed uit joh, tvdleur!!!
hoe duur was ie?
Er waren toen niet zoveel modellen die dat allemaal hadden. En hij is regiovrij uiteraard.
Maar ik vind het design van die philips van jou wel lekker overzichtelijk (in vergelijking).
P.S. ik moet natuurlijk niet de karaoke functie niet vergeten
Thx, die van jou is zeker ook een mooi dingetje! Misschien had ik wat langer moeten wachten met aanschaf toendertijd, de keus is nou veel groter... Naja, ben er meer dan blij mee nog steedsOp zaterdag 04 mei 2002 20:10 schreef tommyguy het volgende:
1250 gulden?! dat is een smak geld, marja dan zit wel alles erop en eraan! nogmaals ook een mooi ding!!!
Alvast veel kijkplezier! Een goede stereo en boxen (en uiteraard TV) geven een beste meerwaarde aan dat apparaat! Take my word on it! Veel kijkplezier!
Verwijderd
Verwijderd
En dan die pic ook weer gehost op een server van philips?Op zondag 05 mei 2002 16:02 schreef harry het volgende:
TommyGuy heeft het plaatje van het front met Photoshop veranderd, kijk maar naar de knop " L-R / DNM " vlak naast de lade...
Knap werk tommy!
SubtielOp zondag 05 mei 2002 16:09 schreef Lampje het volgende:
En dan die pic ook weer gehost op een server van philips?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Chill dingetje, mooi design ook (slechts 68 mm hoog).
Ik ben er erg tevreden mee.
In de zomer koop ik er een Denon DTS ES 6.1 receiver en een aantal speakertjes bij.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Mediamarkt of CorrectOp zondag 05 mei 2002 17:03 schreef RAILGUNNER het volgende:
Als we hier nu toch onze dvd-spelers laten zien, dan show ik de mijne ook ff:
[afbeelding]
In de zomer koop ik er een Denon DTS ES 6.1 receiver en een aantal speakertjes bij.
Ik heb hem ook. Bij de Mediamarkt is hij gewoon €30 duurder als bij Correct kwam ik achter! Maar achteraf had ik hem beter toch daar kunnen kopen. Die zijn namelijk regiovrij en de mijne nu niet
Ik heb de mijne bij Correct gehaald voor fl. 800 / 360 euro.Op zondag 05 mei 2002 18:27 schreef Razorfist het volgende:
Mediamarkt of Correct
Ik heb hem ook. Bij de Mediamarkt is hij gewoon €30 duurder als bij Correct kwam ik achter! Maar achteraf had ik hem beter toch daar kunnen kopen. Die zijn namelijk regiovrij en de mijne nu niet
Dat was in juni 2001.
Hij ligt nu voor 225 euro bij MediaMarkt.
En over dat regiovrij laten maken, dat is bij mij gratis gedaan
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
heej vet die sony speler heb ik ook !! goede prijs-kwaliteit verhouding !Op zaterdag 04 mei 2002 18:47 schreef tvdleur het volgende:
gefeliciteerdIk vond die van mij ook wel aardig:
[afbeelding]
eem das geen Sony hoorOp zondag 05 mei 2002 19:06 schreef hoorn003 het volgende:
[..]
heej vet die sony speler heb ik ook !! goede prijs-kwaliteit verhouding !
Revoy is wel IETS duurder meende ik
Heey dees hebt ik ookOp zondag 05 mei 2002 17:03 schreef RAILGUNNER het volgende:
Als we hier nu toch onze dvd-spelers laten zien, dan show ik de mijne ook ff:
Het is FRIET!
Just as Good
Misschien is ie stuk, zou m terug brengenOp zaterdag 04 mei 2002 18:29 schreef Lampje het volgende:
Wat ik me nu altijd afvraag bij die Philipsen: Waarom staat er pauze ?
Het front is toch engels, dan moet het toch pause zijn? Je ziet het op al die nieuwe app van hun....
Weird!
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
jaa ik bedoel ook niet de dvd-speler :D:D die heb ik geeneens joh !Op zondag 05 mei 2002 19:08 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
eem das geen Sony hoor
Revoy is wel IETS duurder meende ik
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
binnenkort ff een mooie receiver erbij kopen.
sony str-de875s
Verwijderd
OMdat wij niet allemaal even rijk zijn bedeeld met TV-out kwaliteit?Op zondag 05 mei 2002 23:02 schreef Snijboon het volgende:
waaarom gebruiken jullie niet gewoon de dvdplayer van je pc?
ja zo'n revoy is coolOp zaterdag 04 mei 2002 18:47 schreef tvdleur het volgende:
gefeliciteerdIk vond die van mij ook wel aardig:
[afbeelding]
ik heb een zwarte
Verwijderd
Omdat wij betere kwaliteit wensenwaaarom gebruiken jullie niet gewoon de dvdplayer van je pc?
You can't have everything. Where would you put it?
Omdat het relaxter is om een film vanaf je bank te bekijken op een 51 cm / 21" tv (sommigen hebben een tv die nog een stuk groter is, 82 cm bijv.) dan vanaf je bureaustoel op een 17"/19" scherm.Op zondag 05 mei 2002 23:02 schreef Snijboon het volgende:
waaarom gebruiken jullie niet gewoon de dvdplayer van je pc?
True, true de tv-out is een goede optie.OMdat wij niet allemaal even rijk zijn bedeeld met TV-out kwaliteit?
Maar dan heb ik nog steeds liever een losse speler.
Noem bv. het voordeel van een afstandbediening en de betere beeldkwaliteit (dat merk ik bij een vriend van me, die met tv-out werkt. het beeld is lang niet altijd even goed)
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
Hey die heb ik ook. Maar soms heb ik er toch nog wel wat probleempjes mee hoor.Op zondag 05 mei 2002 20:47 schreef duncanvdlinden het volgende:
de mijne:
[afbeelding]
doet ut prima...
Wanneer ik de scart stekker er goed, dus helemaal stevig indruk. Dan krijg ik op me tv een flets beeld.
En een ander probleempje is dat de DVD's van de videotheek soms te beschadigd zijn voor deze DVDspeler.. maar in me comp doen ze het dan zonder stoten..
Maaaar.. voor die prijs die ik er voor betaald heb is het een mooi bakkie
Dat is idd een prima optie, maar ik ga liever voor iets meer gebruiksgemak.Op zondag 05 mei 2002 23:31 schreef Snijboon het volgende:
koop je een mpeg decoderkaartje..is toch nog altijd goedkooper?...ab kun je je draadloze tb voor nemen van je logitec...(staat nog is stoerder ook
Veel van mijn vrienden hebben t geld er niet voor, en doen het op deze manier. Dat kan ook, mogen ze zelf weten.
Ik heb liever een stand-alone, en gelukkig had ik t geld ervoor
Er zit zelf een 5.1 geluidskaart in!
Ik moet de duurste/ (beste
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd

De reden dat ik de tv out van m'n pc niet gebruik is:
- standalone heeft betere kwaliteit
- is handiger dan dvd in je pc omwisselen
- etc.
Aaaaah, die wilde ik eerst ook eigenlijk, maar de champagnekleur vond ik wel mooi (hij komt toch ooit standalone te staan met digital boxjes eraanOp zondag 05 mei 2002 23:22 schreef johnny.xxx het volgende:
[..]
ja zo'n revoy is cool
ik heb een zwarte