Bruna inktcartidge print niet lekker.

Pagina: 1
Acties:

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Ik heb vanmiddag net een zwarte cartidge gekocht voor mijn HP694C, haal het plakkertje eraf en prop hem in mijn printer, daarna nog reinigingstest uitgevoerd, maar hij print geen inkt. In het begin heel wazig en later niks meer. Zou het kunnen dat die printerkop aan gort is en ik dus weer terug moet gaan naar de winkel? Of is er een oplossing. Bovenop de cartridge zit een soort invoer voor volgens mijn de inktnaalden waarmee ze die dingen hervullen zou het kunnen dat ie vacuum zuigt?

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Verwijderd

De printkop van de cartridge is defect. Je zult terug moeten naar de Bruna om hem om te ruilen.

Verwijderd

Ik heb ook zon bruna cartridge gekocht. Eerst week kon ik gewoon printen, maar nu print hij ineens niks meer (hp deskjet 600)! Het blaadje gaat gewoon de printer in, printkop gaat over het papier maar er wordt geen inkt op gespoten....

Iemand enig idee wat je hieraan kan doen? Is de cartridge defect?

Verwijderd

Opgedroogde inkt, dat is het risico vaak als je inktpatronen van een goedkoper type neemt, helaas. Vooral met dit warme weer. :'(