telort / o2 lekker aanbieding?

Pagina: 1
Acties:

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
ik wil een nieuw abo, ik zie bij telfort/o2 (dat is toch hetzelfde straks?) twee leuke dingen staan:

http://shop.o2.nl/infoinc.php3?artnr=99.942

heb je dus een dvd speler voor 180 euro (9 maand * 20 euro) inclusief 120 minuten per maand bellen als ik het goed heb gezien. lijkt me een goede deal, die dvd speler kost in de winkel 199 euro... dus ik kan voor 180 euro 12 maanden bellen en daarbij dus een dvd speler krijgen, verder geen kosten.
dan nog eentje:

http://www.gsmweb.nl/gsmweb/verrekening/telfort.htm

geen dvd speler, maar wel voor (omgerekend) 4.95 euro per maand hetzelfde aantal belminuten (12*4,95 = 60 euro).

de vraag is nu wie dit op dit moment heeft. het is me namelijk niet duidelijk verder qua voorwaarden. als ik die dvd speler niet krijg, dan wil ik dat abo natuurlijk ook niet! dan neem ik wel die andere. zijn er mensen die hier ervaring mee hebben (en dan vooral die eerste aanbieding)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
die dvd speler heb ik ook en is zwaar ok :)

als je ontvangst wilt, tja, neem dan geen telfort

• BuG2FiX
regiovrij ook?

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 22:37
ja, ik ben niet zo kapot van telfort, want als je echt goed ontvangst overal wilt hebben moet je geen telfort nemen.
Maar inderdaad, duur is het zeker niet.

Verwijderd

Je vergeet een klein dingetje.
De aansluitkosten zijn € 50,00.
http://shop.o2.nl/popup/info.html

Wordt dus € 230,-, nog steeds niet duur... :)

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 13:12

Quicksilver

Catch these hands

nou als je een dvd-speler wilt is dat leuk en aardig maar persoonlijk heb ik het niet zo op 02's ontvangst hier zo in de buurt... (ik woon in limburg)

En voor 230€ een DVD-speler... ik ken ze goedkoper...

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:57

Bjorker

Cadillacs rule!

Op zondag 05 mei 2002 16:57 schreef Wazowski het volgende:
Wordt dus € 230,-, nog steeds niet duur... :)
Een beetje tegenstrijdig als je het mij vraagt.
Op de bestelpagina staat juist dat er geen aansluitkosten zijn bij deze aanbieding:
Actie voorwaarden:
*GRATIS 3 maanden abonnement
*Geen aansluitkosten
XENARO GRUNDIG GDP 5100

Nope

• BuG2FiX
idd, dus GEEN aansluitkosten, ik heb zojuist het contract aangevraagd en de totale kosten zijn: 0,- mooi dus. nu maar wachten tot ik mijn dvd speler in de bus heb :) 180 euro voor deze speler is dus NIET duur he... krijg je er ook nog even 120 min. per maand bellen bij voor 1 jaar lang. prima!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Op zaterdag 04 mei 2002 17:37 schreef xxxMaverick het volgende:
die dvd speler heb ik ook en is zwaar ok :)

als je ontvangst wilt, tja, neem dan geen telfort
nou ik heb al 2 jaar telfort, en ik heb nog nooit problemen met ontvangst/helpdesk gehad.. zeer tevreden dus :)

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op maandag 06 mei 2002 14:39 schreef insan1ty het volgende:

[..]

nou ik heb al 2 jaar telfort, en ik heb nog nooit problemen met ontvangst/helpdesk gehad.. zeer tevreden dus :)
idem hier, buiten de randstad iig goede ontvangst (daar kom ik toch nauwelijks)

Verwijderd

3 maanden gratis abonnement, maar hoe lang is het abonnement eigenlijk? 1 of 2 jaar?

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 07:50 schreef jasperdejong het volgende:
3 maanden gratis abonnement, maar hoe lang is het abonnement eigenlijk? 1 of 2 jaar?
Ga uit van 12 maanden, das standaard bij O2 dacht ik en vooral omdat je 3 maanden gratis + DVD krijgt dat was de oude genie aanbieding als ik me niet vergis...dus weet wel bijna zeker 12 maanden :)
Pagina: 1