Wanneer ik hier mijn usernaam en wachtwoord invoer, dan krijg ik geen toegang. Ligt dit nu aan chello of kan het iets te maken hebben met de instellingen van mijn browser (IE)? Heb zojuist chello hiervoor benaderd, maar in plaats van het op te lossen, kan ik nu ook geen mail meer ontvangen 
Als je ook geen mail meer kan ontvangen denk ik dat je password niet klopt, of is veranderd.
Probeer eens members.ams.chello.nl (rott komt hier ook op uit, is zelfde server)
Om te weten of het aan IE ligt gebruik je gewoon ff een FTP/FXP prog.
Bij mij werkt de FTP en mail nog
Probeer eens members.ams.chello.nl (rott komt hier ook op uit, is zelfde server)
Om te weten of het aan IE ligt gebruik je gewoon ff een FTP/FXP prog.
Bij mij werkt de FTP en mail nog
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Eh een paar maanden geleden is bij 20% van de gebruikers het wachtwoord verandert, zonder dat ze dat de klanten hebben laten weten. 
Het lijkt me gewoon dat je een verkeerd wachtwoord invult, want de rest is wel gewoon goed...
Het lijkt me gewoon dat je een verkeerd wachtwoord invult, want de rest is wel gewoon goed...
dat heb ik ook gehad.. kon niet meer inloggen bij chello op ftp, én ook geen mail ontvangen...
bleek dat ze m'n username hadden gewist
later hebben ze m'n mail hersteld, maar heb nog 3 weken niet op de ftp server gekund. Heb ze toen opgebelt en gezegd dat ze maar ff op moesten schieten.. Na een week nog niks. DAARNA werkte het eindelijk
de service = bar slecht
bleek dat ze m'n username hadden gewist
later hebben ze m'n mail hersteld, maar heb nog 3 weken niet op de ftp server gekund. Heb ze toen opgebelt en gezegd dat ze maar ff op moesten schieten.. Na een week nog niks. DAARNA werkte het eindelijk
de service = bar slecht
Hmm, laat ik iets duidelijker zijn. Wanneer ik in de adresregel van m'n browser tik: ftp://username:password@ members.rott.chello krijg ik wel gewoon geupte bestanden te zien. Maar probeer ik het wachtwoord via dat inlog scherm te geven dan wordt het dus niet geaccepteerd. En nu zou ik dus wel willen weten of dat dit ligt aan chello of aan de instellingen van IE.
Standaar staat de port al ingesteld op 21, dus als je hier niet aangezeten hebt is er niks aan de hand.Op zondag 05 mei 2002 13:02 schreef benedictuz het volgende:
[..]
Pardon?
Verwijderd
Dat klopt. Maar welke versie van IE en sinds wanneer doen deze problemen zich voor. En kan je met een FTP client er wel op komen.Op maandag 06 mei 2002 14:46 schreef Cardinoz het volgende:
[..]
Standaar staat de port al ingesteld op 21, dus als je hier niet aangezeten hebt is er niks aan de hand.
probeer anders ftp://members.chello.nl eens, die is volgens mij toegankelijk voor alle leden.
Maar IE is wel een erg brakke ftp client, als iemand met IE bij mij connect doet ie dat fijn 6 keer ipv 1!
Maar IE is wel een erg brakke ftp client, als iemand met IE bij mij connect doet ie dat fijn 6 keer ipv 1!
Hij vraagt ook niet om een password als ie de hele FTP server niet kan vinden. Aangezien hij WEL om het password vraagt kan IE hem WEL vinden en heeft hij hem dus WEL gewoon op poort 21 staan.Op maandag 06 mei 2002 14:46 schreef Cardinoz het volgende:
[..]
Standaar staat de port al ingesteld op 21, dus als je hier niet aangezeten hebt is er niks aan de hand.
🌞🍃
http://provisioning.upc.nl/menu_administration.html
Als je daar probeert en je kan niet inlogge, dan moet je om je wachtwoord bellen, dan is die waarschijnlijk veranderd of dergelijke
Als je daar probeert en je kan niet inlogge, dan moet je om je wachtwoord bellen, dan is die waarschijnlijk veranderd of dergelijke
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Pagina: 1