Toon posts:

Computer herstart wanneer hij uit screensaver komt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al lopen zoeken maar ik ben nog nergens eigenlijk mijn probleem tegen gekomen. Wanneer ik mijn pc een tijdje niet gebruik springt hij in de stand-by modus wat mij heel normaal lijkt. Maar wanneer ik dan mijn muis beweeg om hem hier weer uit te halen herstart mijn pc automatisch.

Heeft iemand van jullie enig idee hoe dit zou kunnen komen? De problemen doen zich eigenlijk pas voor sinds ik mijn bios voor de laatste keer heb geflasht.

Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen, want het is echt superirritant, vooral als ik aan het downloaden ben.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Wat voor systeem en OS heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende systeem:

AMD Athlon 1800+, MSI K7T Turbo 2, 1024 MB SD-ram, Seagate Barracuda IV 40 GB @ 7200 rpm, MSI GeForce2 Ti250 64MB DDR, Acer 20*10*40, DVD 16*48

En ik draai Windows XP Professional NL

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 07:53
Sluit ie netjes af en herstart ie daarna, of herstart ie direct net zoals een reset??

Kijk ook nog ff in energiebeheer. Misschien staat daar iets fout

Verwijderd

Topicstarter
Hij herstart als een reset

Ik heb al in energiebeheer gekeken maar ik kan daar niet iets vinden waardoor dit probleem zou kunnen ontstaan.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Heb ook zoiets gehad, als het scherm uitging (powersaving) en ik wilde weer verder werken, dan kreeg ik of een restart of een memory dump (blue screen). Mijn systeem draait ook onder XP Pro en het probleem was de driver van mn Voodoo3 kaart. Misschien eens een andere videodriver proberen?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 07:53
Op zaterdag 04 mei 2002 17:33 schreef Jome het volgende:
Hij herstart als een reset

Ik heb al in energiebeheer gekeken maar ik kan daar niet iets vinden waardoor dit probleem zou kunnen ontstaan.
Je hebt een verschil tussen standby en slaapstand.
Als ie in slaapstand gaat, dan is je computer bijna helemaal uit.

Welke optie is ingeschakeld (zie energiebeheer)??

Dit zal wel te simpel gedacht zijn, maar je weet het nooit :)

Staat er iets over in je logboek?

Verwijderd

Topicstarter
De stand by is ingeschakeld.

Ik zou kunnen proberen andere drivers te gebruiken. Ik gebruik nu NVidea Detonator 28.11 meen ik. Dat draait ht beste in combinatie met mijn videokaart.

Ik zal even kijken in ieder geval eerst bdankt voor de informatie. Als jullie nog iets anders hebben hoor ik het wel. Ben nu met een telefoonlijntje bezig. Ik check wel ff weer als ik thuis ben.

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 14:55

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Negeren is vooruitzien

Pagina: 1