Ik heb net de Advanced SCART kabel voor mijn XBOX gekocht maar ik kan nergens een optie vinden om de XBOX op RGB output te zetten. Mijn TV geeft aan dat ie op CVBS draait. Ik heb ook een PS2 en daar heb je gewoon een optie in de instellingen om RGB aan te zetten. (Dat bevestigt mijn TV dan ook.)
Weet iemand hoe dat met de XBOX zit?
Volgens de specificaties van de (officiele MS) Advanced SCART kabel ondersteunt die RGB, maar dan moet je het dus wel aan kunnen zetten!...
Ter Info; de kwaliteit is al een stuk beter als de standaard kabel maar RGB is toch nog ff scherper. En het Dolby Digital geluid via de optische uitgang op de kabel naar de versterker is echt cool!!!
De Specs van xbox.com/nl:
De Xbox SCART-kabel (uitgebreid) verbindt de console met tv's die zijn voorzien van een SCART-aansluiting en kan RGB-videosignalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden. Je hebt een geluidssysteem met Dolby® Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid. (Extra kabels en geluidssystemen zijn los verkrijgbaar.)
Prijs: €29.99