Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!
Verwijderd
ik heb zelf even in nero gekeken (heb een plextor 16x) en hij geeft bij medium info bij een 90min. cd bij mij maar 703mb aan
als je optie voor overburnen in nero aanzet, moet je volgens mij gewoon 800meg op zo'n cd kunnen zetten! mocht nero toch met meldingen komen dat het niet past, moet je misschien kijken om die te negeren
als je optie voor overburnen in nero aanzet, moet je volgens mij gewoon 800meg op zo'n cd kunnen zetten! mocht nero toch met meldingen komen dat het niet past, moet je misschien kijken om die te negeren
Ik heb disc at once gekozen,
Expert modus aangezet op 89.59 minuten
De CD erin gepropt (een 900MB CD)
Toch blijft Nero zeuren dat ik niet kan branden omdat er te weinig ruimte is. Dat is zo frustrerend.

Iemand enig idee hoe ik dat gezeur van Nero uitschakel??
TIA
Expert modus aangezet op 89.59 minuten
De CD erin gepropt (een 900MB CD)
Toch blijft Nero zeuren dat ik niet kan branden omdat er te weinig ruimte is. Dat is zo frustrerend.
Iemand enig idee hoe ik dat gezeur van Nero uitschakel??
TIA
Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!
Ik weet niet hoe jij gezocht hebt, maar ik vind via de search een hoop antwoorden..Op zaterdag 04 mei 2002 16:52 schreef HooGLaNDeR het volgende:
Ik heb een gezocht en kon geen bevredigend antwoord vinden....
Gewoon overburning inschakelen..
UTFS 
Oh ja, en een keer je software updaten kan ook geen kwaad.
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Verwijderd
zet bij preferences bij het overburnen de max. overburn tijd ff naar 90min!!!
anders ziet nero wel dat hij kan overburnen, maar tot de standaard 82 minuten en dat is nog te weinig voor jouw 800meg cd
anders ziet nero wel dat hij kan overburnen, maar tot de standaard 82 minuten en dat is nog te weinig voor jouw 800meg cd
Pff, 5.5.8.2 is nét uit...als ie nou nog met 5.0 zat ja dan was ik het met je eens geweest...Op zaterdag 04 mei 2002 17:18 schreef eNaSnI het volgende:
UTFS
Hij zei al:Op zaterdag 04 mei 2002 17:23 schreef Eddo het volgende:
zet bij preferences bij het overburnen de max. overburn tijd ff naar 90min!!!
Dus dat kan t ook niet wezen of het moet precies 90 minuten zijn.Expert modus aangezet op 89.59 minuten
[edit: topicstarter een sex-change laten ondergaan
Verwijderd
sorry, wist niet dat dat die expert-modus was! kijk daar verder nooit, maar schoot me te binnen! die ene seconde moet niet uitmaken toch...Op zaterdag 04 mei 2002 17:30 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Pff, 5.5.8.2 is nét uit...als ie nou nog met 5.0 zat ja dan was ik het met je eens geweest...
[..]
Zij zei al:
[..]
Dus dat kan t ook niet wezen of het moet precies 90 minuten zijn.
ik heb zelf nog niks om te fikken, anders had ik het wel ff kunnen kijken of ik hier hetzelfde probleem krijg!
maar moeten toch wel meer topics zijn met dit probleem?
Ik had t ook wel wille uitprobere, helaas kan mijn brander niet overweg met 90min CD'sOp zaterdag 04 mei 2002 17:35 schreef Eddo het volgende:
[..]
sorry, wist niet dat dat die expert-modus was! kijk daar verder nooit, maar schoot me te binnen! die ene seconde moet niet uitmaken toch...
ik heb zelf nog niks om te fikken, anders had ik het wel ff kunnen kijken of ik hier hetzelfde probleem krijg!
maar moeten toch wel meer topics zijn met dit probleem?
GoTers bedankt!!!
Inmiddels heb ik een LiteOn 32@40x brandertje en gaat het overburnen als een tierelier
Inmiddels heb ik een LiteOn 32@40x brandertje en gaat het overburnen als een tierelier
Pagina: 1