nog niet toch?
EA naait ons nl allemaal een beetje, eerst enorm veel geld verdienen aan een goed verkopend spel en dan geen support meer bieden
EA naait ons nl allemaal een beetje, eerst enorm veel geld verdienen aan een goed verkopend spel en dan geen support meer bieden
Verwijderd
Lekker duidelijk?
Wat beodel je, een patch voor de nederlandse versie (nederlandse teksten) van het spel, een patch met een uitbreiding met een nederlandse omgeving?
Als je die eerste bedoelt dan kun je denk ik gewoon de engelse patch gebruiken, want er worden meestal codes op de achtergrond verandert, geen teksten.
Wat beodel je, een patch voor de nederlandse versie (nederlandse teksten) van het spel, een patch met een uitbreiding met een nederlandse omgeving?
Als je die eerste bedoelt dan kun je denk ik gewoon de engelse patch gebruiken, want er worden meestal codes op de achtergrond verandert, geen teksten.
Verwijderd
dit is al het 2e topic dat ik hierover zie verschijnen vandaag, en daarin heb ik ook al topics geleverd.. maar nu ga ik ze niet meer opzoeken
ik kan ze zelfs niet vindenOp zaterdag 04 mei 2002 16:47 schreef ReV3rEnD het volgende:
dit is al het 2e topic dat ik hierover zie verschijnen vandaag, en daarin heb ik ook al topics geleverd.. maar nu ga ik ze niet meer opzoeken![]()
damn, begin er langs te kijken volgens mij
edit:
1 van de 2 gevonden:
[topic=485440/1/25]
1 van de 2 gevonden:
[topic=485440/1/25]
Verwijderd
wij worden ook een dagje ouderOp zaterdag 04 mei 2002 16:48 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
ik kan ze zelfs niet vinden
damn, begin er langs te kijken volgens mij
edit:
1 van de 2 gevonden:
[topic=485440/1/25]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()