Toon posts:

TU delft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor verbinding hebben die studenten op de TU delft? (snelheid). Ik download er met 400KB/s van.

Zou dit voldoende zijn om een public Q3ra3 server neer te zetten voor 12-20 man?

Verwijderd

meen dat die een 100mbit lijn hebben... niet zeker :)

En ja, denk wel dat zo'n server dat trekt ja B-)

Verwijderd

100mbit zeker! :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Kewl :)

Ik weet niks van die verbinding van de TU delft. Weten jullie misschien of die snelheid continue is? Of is het net zoals bij bijv @home en chello dat het tijdens de piek uren flink lagged.

Verwijderd

denk ut niet :-)

Verwijderd

dat is 100mbit

en die verbinding is behoorlijk constant! perfect voor het aanbieden van bestanden :)

Verwijderd

Topicstarter
Denken jullie dat een p3-500 genoeg is voor een server van pak weg 12 man?
En is die gast die het aanbied dan zelf nog in staat fatsoenlijk dingen te doen (voor deze maand, na deze maand is de p3-500 alleen maar server).

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 16:56 schreef funksngrooves het volgende:
Denken jullie dat een p3-500 genoeg is voor een server van pak weg 12 man?
En is die gast die het aanbied dan zelf nog in staat fatsoenlijk dingen te doen (voor deze maand, na deze maand is de p3-500 alleen maar server).
Houd rekening met een data-limiet op de TUD

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
Op zaterdag 04 mei 2002 16:56 schreef funksngrooves het volgende:

Nee. Het magische woord is persoonsgebonden authenticatie. Elk systeem dat aan het netwerk wordt gekoppeld zal in de nabije toekomst geauthentiseerd moeten worden (voor 2600 van de 4200 aansluitingen is dat nu al ingevoerd). Je kan alleen maar authentiseren met een persoonlijke account die maar 1 systeem tegelijk kan authentiseren.
De persoon die een systeem authentiseerd is ook persoonlijk verantwoordelijk voor alles wat er op dat systeem gebeurd.

Je zal dus iemand moeten vinden die bereid is zowel zijn eigen internetgebruik te stoppen als verantwoordelijkheid te dragen voor alles wat er op jouw systeem daar gebeurd.

Verwijderd

Topicstarter
Die persoon is gevonden :)

En als het niet mocht lukken hebben we nog een grote kans bij iemand op de UT Twente. Ik denk dat die net zo'n dikke verbinding hebben.

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Heeft er ook iemand een idee over de verbinding op de TU Eindhoven? Ga daar namelijk volgend jaar naar toe :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een lekkere verbinding die van de TU eindhoven. Alleen er is geloof ik maar 1 lokaal waar je daadwerkelijk een comp dag en nacht aan kunt laten staan, zonder dat je internet uren per week op gaan. Ik heb daar wel met 1MB's geupload (10Mbit) zal in theorie nog wel meer zijn.

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Op zaterdag 04 mei 2002 19:18 schreef funksngrooves het volgende:
Dat is een lekkere verbinding die van de TU eindhoven. Alleen er is geloof ik maar 1 lokaal waar je daadwerkelijk een comp dag en nacht aan kunt laten staan, zonder dat je internet uren per week op gaan. Ik heb daar wel met 1MB's geupload (10Mbit) zal in theorie nog wel meer zijn.
Volgens mij hebben ze daar een 10mbit lijntje liggen... Maar zoek 't ff op, staat vast wel op de website van TU Eindhoven. :)

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 10:06 schreef Cardinoz het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze daar een 10mbit lijntje liggen... Maar zoek 't ff op, staat vast wel op de website van TU Eindhoven. :)
Wel een grotere backbone hoor ;)
Pagina: 1