Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Draadje staat op het moment wel goed eigenlijk. Eens kijken hoe het er morgen bij staat 
P.S.:
Draadje done
P.S.:
Draadje done
Wat moet er met deze gebeuren 
Die reactie lijkt mij erder een troll dan een grap
Deze heeft van mij een -1 overbodig mogen ontvangen
Die reactie lijkt mij erder een troll dan een grap

Ik zie de post niet als troll, en hij heeft ergens wel gelijk. Aangezien XP veel hogere eisen steld aan de hoeveelheid geheugen dan Win98 kan het zo zijn dat XP ook deels verantwoordelijk is voor de hogere verkopen.Op zaterdag 04 mei 2002 18:03 schreef Robin Vreuls het volgende:
Wat moet er met deze gebeuren
Die reactie lijkt mij erder een troll dan een grapDeze heeft van mij een -1 overbodig mogen ontvangen
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
* KeX agrees. Ik denk ook dat deOp zaterdag 04 mei 2002 18:23 schreef Beaves het volgende:
Ik zie de post niet als troll, en hij heeft ergens wel gelijk. Aangezien XP veel hogere eisen steld aan de hoeveelheid geheugen dan Win98 kan het zo zijn dat XP ook deels verantwoordelijk is voor de hogere verkopen.
Ik heb die idd ook van een -1 overbodig voorzien, eerder op. De reactie is IMO niet trollerig bedoeld, maar is ook niet echt geweldig en staat dus op 0 overbodig IMO goedWat moet er met deze gebeuren
Die reactie lijkt mij erder een troll dan een grapDeze heeft van mij een -1 overbodig mogen ontvangen
Pagina: 1