Topic dat weer eens met -1 is behandeld...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
het gaat over dit draadje, waarin alle reacties zijn voorzien van een flamebait of een troll.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Hersteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draadje staat op het moment wel goed eigenlijk. Eens kijken hoe het er morgen bij staat :)

P.S.:
Draadje done :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat moet er met deze gebeuren :?

Die reactie lijkt mij erder een troll dan een grap :{ Deze heeft van mij een -1 overbodig mogen ontvangen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 18:03 schreef Robin Vreuls het volgende:

Die reactie lijkt mij erder een troll dan een grap :{ Deze heeft van mij een -1 overbodig mogen ontvangen >:)
Ik zie de post niet als troll, en hij heeft ergens wel gelijk. Aangezien XP veel hogere eisen steld aan de hoeveelheid geheugen dan Win98 kan het zo zijn dat XP ook deels verantwoordelijk is voor de hogere verkopen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op zaterdag 04 mei 2002 18:23 schreef Beaves het volgende:
Ik zie de post niet als troll, en hij heeft ergens wel gelijk. Aangezien XP veel hogere eisen steld aan de hoeveelheid geheugen dan Win98 kan het zo zijn dat XP ook deels verantwoordelijk is voor de hogere verkopen.
* KeX agrees. Ik denk ook dat de :+ emoticon verwoord dat de poster de grap wel ziet van het misschien vergezochte maar wel mogelijke MS de schuld geven. Ik denk overigens niet dat er werkelijk een verband tus die twee aan te tonen valt, maar verder dan een vermoeden kom ik uiteraard in deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57

Ik heb die idd ook van een -1 overbodig voorzien, eerder op. De reactie is IMO niet trollerig bedoeld, maar is ook niet echt geweldig en staat dus op 0 overbodig IMO goed :)
Pagina: 1