Dat geldt voor heel veel gebruikers. Er is een verschil tussen een geschikt iemand beschikbaar hebben en iemand nodig hebben. Ik denk dat twee man op een forum wel voldoende isOp zaterdag 04 mei 2002 16:03 schreef Scarecrow het volgende:
Hij 'meer' is dan de gewone gebruiker(s) die je in SP terug ziet.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Gelukkig zitten er dan ook 3Op zaterdag 04 mei 2002 16:04 schreef Exirion het volgende:
Dat geldt voor heel veel gebruikers. Er is een verschil tussen een geschikt iemand beschikbaar hebben en iemand nodig hebben. Ik denk dat twee man op een forum wel voldoende is
Oftewel, SP heeft al een litemod en 2 fullmods.
Misschien wel, maar SP is zeker een druk bezocht forum.Op zaterdag 04 mei 2002 16:04 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel veel gebruikers. Er is een verschil tussen een geschikt iemand beschikbaar hebben en iemand nodig hebben. Ik denk dat twee man op een forum wel voldoende is
En ik zie crash-overrice vaker zijn steentje bijdragen dan de huidige mod (nofi) niet dat zij hun werk niet goed doen.
Maar ik denk als Crash-Override een lite-mod zou krijg het zeker een boel werk van de modjes zou besparen
Dat neemt niet weg dat twee al genoeg kan zijnOp zaterdag 04 mei 2002 16:05 schreef ACM het volgende:
Gelukkig zitten er dan ook 3
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Als dat de maatstaf is heb ik 4 andere namenOp zaterdag 04 mei 2002 16:08 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar ik denk dat crash-override jou toch regel matig contact wat betreft: slotje, move, editje etc.
Wat hij bedoelt is: als dat iemand een potentiele mod maakt dan hebben we nog vele andere kandidatenOp zaterdag 04 mei 2002 16:13 schreef Scarecrow het volgende:
da snap ik niet helemaal
Verwijderd
Dat ik zo 4 namen kan opnoemen van mensen die dat ook doen op die manierOp zaterdag 04 mei 2002 16:13 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
da snap ik niet helemaal
weet ik ook wel, maar ik had 't idee dat crash-overrider er iets meer 'uitsprong' als waren.Op zaterdag 04 mei 2002 16:14 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Dat ik zo 4 namen kan opnoemen van mensen die dat ook doen op die manierEn dat zijn (net als CO) mensen die discussieren/praat over hoe iets aangepakt kan worden (die 'meedenken' dus).
Dat hij toch iets meer actiever bezig is wat dat betreft.
misschien heb ik 't helemaal fout, sorry dan.
Oh moet ik dat ook nog doen, als ik ooit mod zou willen worden.Op zaterdag 04 mei 2002 16:14 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Dat ik zo 4 namen kan opnoemen van mensen die dat ook doen op die manierEn dat zijn (net als CO) mensen die discussieren/praat over hoe iets aangepakt kan worden (die 'meedenken' dus).
Nu je toch hier bent ItSnows.
Kijk effe naar, kan volgens mij slot op.:
[topic=485746/1/50]
Niet alleen dat. Je moet ook af en toe een kleine bijdrage doen op onze bankrekeningOp zaterdag 04 mei 2002 16:16 schreef Albinoraptor het volgende:
Oh moet ik dat ook nog doen, als ik ooit mod zou willen worden.
Oh ok, geen probleem hoor, je mag PC van mijn pa ook nog hebben. Wat is rekening nummerOp zaterdag 04 mei 2002 16:18 schreef Exirion het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Je moet ook af en toe een kleine bijdrage doen op onze bankrekening
IMHO heeft SP ook geen mods meer nodig voorlopig. Maar als dat zou gebeuren zoekt de crew dat uit. Als die hulp nodig hebben van de users vragen ze dat toch wel?
Of zie ik dat verkeerd?
🌞🍃
* Crash Crash dankt iedereen voor de steun
maar ik weet zelf verrekte goed dat je niet zomaar een modje/lite-modje kan worden
mocht het ooit nodig zijn, dan hoor ik het wel, en stel ik mij graag beschikbaar
ik denk dat IceStorm, ItSnows & The Will het heel goed afkunnen met z'n 3en
en zoals mijn sig. al zegt (evenals die van Reverend)
"SP Help Crew!" dus gewoon voor de lol, en om te helpen
Verwijderd
Had hem gespot voor je deze edit postteOp zaterdag 04 mei 2002 16:16 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Oh moet ik dat ook nog doen, als ik ooit mod zou willen worden.
offtopic:
Nu je toch hier bent ItSnows.
Kijk effe naar, kan volgens mij slot op.:
[topic=485746/1/50]
Verwijderd
Op zaterdag 04 mei 2002 16:46 schreef Crash-Override het volgende:
ehm ja, wat moet ik hier nu op zeggen...
/me Crash dankt iedereen voor de steun
maar ik weet zelf verrekte goed dat je niet zomaar een modje/lite-modje kan worden
mocht het ooit nodig zijn, dan hoor ik het wel, en stel ik mij graag beschikbaar
ik denk dat IceStorm, ItSnows & The Will het heel goed afkunnen met z'n 3en
okay ik zeg voortaan maar nix, btw: litemodje voor databeestOp zaterdag 04 mei 2002 16:39 schreef DataBeest het volgende:
Hoeveel hebt ie jouw ervoor betaald om dit te zeggen?
IMHO heeft SP ook geen mods meer nodig voorlopig. Maar als dat zou gebeuren zoekt de crew dat uit. Als die hulp nodig hebben van de users vragen ze dat toch wel?
Of zie ik dat verkeerd?
Verwijderd
wie de f*ck ben jijOp zaterdag 04 mei 2002 17:34 schreef m-m het volgende:
Waarom opent men niet zulke topics over mij?![]()
Als je maar niet denkt dat je hier ook maar 1 cent voor krijgt.Op zaterdag 04 mei 2002 17:28 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
okay ik zeg voortaan maar nix, btw: litemodje voor databeest![]()
🌞🍃
WTF?Op zaterdag 04 mei 2002 17:49 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
crach-override betaald mij anders wel goed
we houden het wel eerlijk he, ik wil namelijk mijn goede naam niet kwijt
Ik denk dat er genoeg aan het modden is in spielerij...
Verwijderd
De users die vaak interessante posts doen, komen niet zo vaak langs. Maar ach, ik had The Will genomineerd, maar die is het nu al zie ik.
Verwijderd
Op zaterdag 04 mei 2002 20:05 schreef ReV3rEnD het volgende:
en als er een litemod komt ben ik het natuurlijkik heb itsnows genoeg steekpenningen gestuurd..
*KUCH*Op zaterdag 04 mei 2002 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
![]()
![]()
Jullie vergeten mij
![]()
Dus houd nu eens op met dat gezeur dat je (lite)mod wilt worden. Als je dat hebt verdiend hoor je dat wel!Op maandag 08 april 2002 18:56 schreef Nelske het volgende:
[..]
Om de een of andere reden maken mensen die vragen bij mij meestal sowieso al minder kans
Regulars en lite-mods worden door de betreffende mods en HGA gekozen. Dit gebeurt aan de hand van bepaalde kwaliteiten van die persoon. Erom vragen heeft geen enkel nut in ieder geval.
Gedraag je als je een normale user, wat we ook zijn, en verder hebben wij users nergens mee te bemoeien.
🌞🍃
Verwijderd
en zo'n slimme user als jij had het vast wel door dat het een grolletje wasOp zaterdag 04 mei 2002 20:21 schreef DataBeest het volgende:
[..]
[..]
*KUCH*
[..]
Dus houd nu eens op met dat gezeur dat je (lite)mod wilt worden. Als je dat hebt verdiend hoor je dat wel!
Gedraag je als je een normale user, wat we ook zijn, en verder hebben wij users nergens mee te bemoeien.
Dan hadden nog slimmere users vast wel rekening gehouden voor de wat minder begaafde, dus de goede smiles erbij gedaan.Op zaterdag 04 mei 2002 20:41 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
en zo'n slimme user als jij had het vast wel door dat het een grolletje was
Oké, ik houd nu op met zeiken.
🌞🍃
Ik zie niets in je sig. ?Op zaterdag 04 mei 2002 16:46 schreef Crash-Override het volgende:
Verwijderd
ik denk bijna dat hij zijn ondertitel bedoeltOp zaterdag 04 mei 2002 21:18 schreef Lampie het volgende:
[..]
Ik zie niets in je sig. ?![]()
![]()
blup
* Snow_King weet dat je zijn naam wil noemen!Op zaterdag 04 mei 2002 21:48 schreef Peertje het volgende:
Ik weet een hoop betere kandidaten...
kom op je kan het!!
pfff ik zeg nix meer.Op zaterdag 04 mei 2002 20:21 schreef DataBeest het volgende:
*KUCH*
[..]
Dus houd nu eens op met dat gezeur dat je (lite)mod wilt worden. Als je dat hebt verdiend hoor je dat wel!
Zie dit topic maar als een algemene hint
Ehhmmm, ken je deze smilie ->Op zaterdag 04 mei 2002 20:21 schreef DataBeest het volgende:
[..]
[..]
*KUCH*
[..]
johOp zaterdag 04 mei 2002 21:39 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ik denk bijna dat hij zijn ondertitel bedoelt![]()
Ik kan nog wel 10 namen noemen van mensen die wel geschikt zijn als lite-mod, maar dat is niet aan mij.
Geloof me, als we nog een persoon nodig hebben dan hebben we nog een aardige lijst met mensen om uit te kiezen
Overigens mag je uiteraard altijd 'SP help crew' (of welk forum dan ook) spelen door gewoon de nette user uit te hangen.
Verwijderd
maar eerst uiteraard bij crash-override/ReV3rEnD vragenOp zondag 05 mei 2002 11:58 schreef IceStorm het volgende:
Heel vriendelijk aangeboden maar voor het moment, nee, helaas niet nodig.
Geloof me, als we nog een persoon nodig hebben dan hebben we nog een aardige lijst met mensen om uit te kiezen.
Overigens mag je uiteraard altijd 'SP help crew' (of welk forum dan ook) spelen door gewoon de nette user uit te hangen.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()