A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...
Verwijderd
oke? Waar is de rest van de info als systeem videokaart (Ti 500?) mobo , proc , temps etc etc
Verwijderd
uncacheble speculative write combining heet dat, bestaat al een aantal jaren, en inderdaad, verhoogt de prestaties van het systeem aanzienlijk. En naar Simulated_Zero: Daar heb je de specs van het systeem niet bij nodig, het staat in ieder boekje dat bij een AGP-moederbord wordt geleverd. Topic-starter treft kennelijk iets nieuws aan dat niet echt nieuw is.
Kan dit ook op mijn A7V266 Met geforce2 Titanium op 28.32 drivers --> zoja, dan zal ik het eens aanzetten, want die game performance increase is die echt so sweetOp zaterdag 04 mei 2002 15:41 schreef misterpro het volgende:
-----
Available settings in today's modern BIOS'es are either uncached (UC) or uncached speculative write combining (USWC). Needless to say that USWC needs to be supported by both graphics adapter hardware and drivers but if it works, it is one sweet feature.
-----
Wie heeft het op USWC staan en wie niet (staat altijd standaard op UC)?
Hier sinds gisteren USWC en ik merk het verschil goed, retesnel(ler):9~
Kan mijn pc USWC dus aan ? (dan kan ik nog hogere 3DMark2001 score halen
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Feitelijk elke moderne PC en elke moderne videokaart kan het aan, als je optimized settings inschakelt doet ie dat geloof ik zelfs nog vanzelf ook. Ik vind dit topic zo langzamerhand een beetje ongelooflijke vormen aannemen zeg. Nog een paar instellingen:Op zaterdag 04 mei 2002 21:28 schreef marzzman het volgende:
[..]
Kan dit ook op mijn A7V266 Met geforce2 Titanium op 28.32 drivers --> zoja, dan zal ik het eens aanzetten, want die game performance increase is die echt so sweetlijkt me wreed.
Kan mijn pc USWC dus aan ? (dan kan ik nog hogere 3DMark2001 score halen)
AGP-fast write: uit
AGP-driving strength: Auto
video rom cacheble: aan
Verwijderd
Heb ik ook aanstaan maar ik merk niet echt verschil. Tenminste nooit echt op gelet.
Ik heb een Geforce 2 btw.
Ik heb een Geforce 2 btw.
Is idd niet echt nieuw...Op zaterdag 04 mei 2002 21:17 schreef aad123 het volgende:
uncacheble speculative write combining heet dat, bestaat al een aantal jaren, en inderdaad, verhoogt de prestaties van het systeem aanzienlijk. En naar Simulated_Zero: Daar heb je de specs van het systeem niet bij nodig, het staat in ieder boekje dat bij een AGP-moederbord wordt geleverd. Topic-starter treft kennelijk iets nieuws aan dat niet echt nieuw is.
Heb die optie gewoon pas recent gevonden (op mijn PII 300'je van dik 3 en half jaar oud da'k tot januari nog bezigde ging da nie ziet u...)
'k zette het hier gewoon is omdat ik denk/vermoed/(hoop?) dat der nog redelijk wa mensen zijn die de optie nie kennen...
USWC: ON
AGP: 4X
AGP Fast Writes: ON
AGP Aperture Size: 256
verschil USWC aan of uit is hier 10-15 fps extra waar 't normaal 75 zijn (75 -> 85-90 dus) in RTCW @ 1280x1024x32 @ met oa. nvHardPage alles gezwierd naar allerbeste detail en anisotropic filtering etc...
That is all
over&out
A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...
Verwijderd
die optie heb ik aanstaan want het versnelt wel redelijk je games max payne met die opties gaat ruim 20frames sneller bij mij
Pagina: 1