Toon posts:

[Voodoo 3] Delta force langzaam , hitman normaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu win xp, als ik nu delta force speel gaat het heeeeel erg sloom , het beeld schokt, en een spel als hitman gaat gewoon normaal :-S , heb ik misschien iets verkeerd staan in de bios??
Ik heb een celeron 466mhz, daar zou delta force I!!! toch soepel op horen te lopen??

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?
Ik zit nu nl op een lan en ik wil graag df spelen:)

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 08:55
Deltaforee 1 ondersteund geen 3D kaarten. Dus trekt alles uit je processor met winxp moet je wel 256mb hebben anders draait dat spel sowieso voor geen meter. Ik denk dat deltaforce 3 beter is te spelen met 3d kaart ondersteuning

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, ik heb trouwens wel 256mb ram.
Maar ik probeer even delta force drie te krijgen

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:04
Delta Force Land Warrior (weet niet of dit 2 of 3 is??!) draait op mijn pc (P333 + Voodoo3) gewoon normaal zonder hangups enz. Probeer die anders eens.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 16:28 schreef _SouLmaN_ het volgende:
Delta Force Land Warrior (weet niet of dit 2 of 3 is??!) draait op mijn pc (P333 + Voodoo3) gewoon normaal zonder hangups enz. Probeer die anders eens.
Ik heb hem er nu opgezet , alleen landwarrior gaat bij mij dus sloom , terwijl ik een 466mhz heb :-s , welke drivers gebruik je voor je v3??

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:04
Ik gebruik de Amigamerlin 2.1 drivers voor me voodoo3. (kan je op www.voodoofiles.com halen). Weet je zeker dat je niet een te hoge resolutie pakt en dat v-sync enz uitstaat ?

Verwijderd

deltaforce 1 zou het goed moeten doen maar onder xp zou ik het niet weten

Verwijderd

Win 98 SE er ff op pleuren geen optie? zou beter moeten werken met DF1 dan XP...
Pagina: 1