Toon posts:

Is BTC een goed merk???

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik overweeg een BTC 16x10x40 cd-brander aan te schaffen. Deze kost maar € 69,-. Ik heb alleen geen idee of het een beetje een goed merk is. Mislukken er bijvoorbeeld veel cd's mee? Wie heeft er ervaring met BTC en wilt deze met mij delen?

http://www.btceurope.nl/product_3.html#16

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-04 17:02

RUFFNECK

Poentje

Neef van mij heeft een BTC dvd-rom. Op zich werkt alles, alleen soms wat problemen met bepaalde regio instellingen (firmware regiovrij flashen en upgraden loopt voor geen meter ook), maar geen grote problemen.

Ik zou zeggen probeer het maar voor die prijs eh. :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
een vrij goedkoop OEM merk, maar niet echt slecht :)
m'n toetsenbord is ervan, gaat iig al bijna 2 jaar mee, dus extreem slecht is het niet :)

over de branders kan ik vrij weinig zeggen, behalve dat de prijzen zeker niet slecht zijn :)

maar voor een goedkope brander zou ik eerlijk gezegd toch lite-on aanraden :)

ook zeer goedkoop in vergelijking met anderen, en iig heel goed :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een oud BTC toetsenbord wat al zeker 7 jaar gebruikt wordt en het nog steeds doet. Zal wel niet zo'n heel slecht merk zijn dan (Een Trust-keyboard dat ik ooit had heeft het geen jaar vol gehouden)

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 18:52
Hmmmm

Goede toetsenborden maken ze dus wel. Die van mij doet het nu al 5 jaar. Niet stuk te krijgen dat ding. Ik heb er koffie in laten vallen. Effe onder de douche gedaan, 3 dagen laten drogen en hij doet het nog steeds.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Kwam pas een keer van BTC een LCD scherm tegen lijk verdacht veel op een Iiyama scherm die er naast stond :-) alleen het merk je en de doos zonder IIyama maar voor de rest een identieke doos zat er om heen.

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-04 21:46

dlmh

Lo-Fi

Op zaterdag 04 mei 2002 14:46 schreef tpkmnchrst het volgende:
Hoi, ik overweeg een BTC 16x10x40 cd-brander aan te schaffen. Deze kost maar € 69,-. Ik heb alleen geen idee of het een beetje een goed merk is. Mislukken er bijvoorbeeld veel cd's mee? Wie heeft er ervaring met BTC en wilt deze met mij delen?

http://www.btceurope.nl/product_3.html#16
Er is afgelopen week een topic geweest OVER PRECIES THE ZELFDE BRANDER !!! UTFS AND THOU SHALL FIND !

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 15:20 schreef SerialThrillaZ het volgende:

[..]

Er is afgelopen week een topic geweest OVER PRECIES THE ZELFDE BRANDER !!! UTFS AND THOU SHALL FIND !
ga even een end chillen joh |:(

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

Op zaterdag 04 mei 2002 15:23 schreef veldmuis het volgende:

[..]

ga even een end chillen joh |:(
nou ja zo ver stond ie nog niet naar beneden:

[topic=484365/1/25]

Verwijderd

*kon ook kiezen tussen een BTC en een Aopen*
ben voor de aopen gegaan :) dies 32x12x48 dus das snel:)
Pagina: 1