Toon posts:

Bestaat dit? AOpen HQ-08 doorzichtige PWR sw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een gemodde HQ-08, die inmiddels al zwart geverfd is, nu ben ik op zoek naar een aan/uit knop die doorzichtig is, om hier vervolgens verlichting achter te bouwen.

Op dit moment ben ik bezig met het ontwerpen van een schema die het LEDje dat er eventueel achterkomt, fel (normaal) op te laten lichten op het moment dat ie wordt ingedrukt, en gedimt te laten verlichten op het moment dat ie normaal aanstaat.

Weet iemand iets van zon doorzichtige knop, heetf iemand er eentje 'over' Of heeft iemand een id over hoe ik zon knop kan nabootsen

(btw, mn nickchange is in volle gang ;) (korter))

Verwijderd

Je hebt knoppen waar standaard verlichting zit ingebouwd. Roodlampje ofzo.

Verwijderd

Je kan ook een meerkleurenled nemen: rood voor uit, groen voor aan en oranje voor standby ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmzz jah dat zijn wel iden, maar ik vroeg me eig ook af of iemand weet waar ik van die knoppen die in de standaard knop van de HQ-08 past kan vinden...

Ik zit nu met een kunstof knop, een zwart geverfde, maar zoek eigenlijk eentje die doorzichtig is, ik d8 zelf aan:

http://www.aopen.com/products/housing/images/hq-color_b.jpg

deze link waarbij een aquamarijne knop te zien, een doorzichtige dus, weet iemand waar je zoiets kan halen? / zelf kan maken?