Mag ik eventueel om 8 uur vanavond een topic in de HK openen met de titel: Stil zijn zuigt! Wie nog meer? Of is dit volgens jullie TE lomp??? Ff vraagje vooraf eigenlijk dus...
Raku
Raku
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Neehoor, iets andersOp zaterdag 04 mei 2002 14:38 schreef blackd het volgende:
Om 8 uur gaat GoT ff op #40-45:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
https://fgheysels.github.io/
Als je het zelf lees vindt je het dan ook niet ontzettend dom klinkenOp zaterdag 04 mei 2002 14:36 schreef Eth3r3al het volgende:
Mag ik eventueel om 8 uur vanavond een topic in de HK openen met de titel: Stil zijn zuigt! Wie nog meer? Of is dit volgens jullie TE lomp??? Ff vraagje vooraf eigenlijk dus...
Nah zelfde idee iig, zoiets als in dat topic staatOp zaterdag 04 mei 2002 14:38 schreef ACM het volgende:
Om 8 uur KAN je (als alles goed gaat) niet eens een topic openen
En persoonlijk vind ik het vele malen te lomp.
[..]
Neehoor, iets anders
Maar het idee is wel waar.
De vos loopt door het bos.
Zelfs dan, dat 'vanavond om 8 uur'...Op zaterdag 04 mei 2002 14:39 schreef Pizzaman het volgende:
Als je er nou gewoon een topic over opent in WL, met argumenten waarom stil zijn zuigt dan is het wat anders.
Credits over design moeten naar TomOp zaterdag 04 mei 2002 14:39 schreef blackd het volgende:
Nah zelfde idee iig, zoiets als in dat topic staat
Kijken wat ACM er nu van gaat maken?
Raku
s/ACM/de crew danOp zaterdag 04 mei 2002 14:40 schreef ACM het volgende:
[..]
Zelfs dan, dat 'vanavond om 8 uur'...
[..]
Credits over design moeten naar Tom
In gebruik name naar mij en Anton
Jij mag jouw mening hebben, en wij de onze. Als jij iets wilt doen om te provoceren, want dat is overduidelijk zo, dan moet je ook niet gaan piepen als mensen je een ... vinden.Op zaterdag 04 mei 2002 14:42 schreef Eth3r3al het volgende:
Maar dan hoeven jullie nog niet op mij te? toch?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Mwah,als je 1 keer per jaar niet ff stil kunt zijnOp zaterdag 04 mei 2002 14:42 schreef Eth3r3al het volgende:
Ik vraag het toch vooraf....? En als ik aan zulke dingen denk mag ik dat toch zelf weten? Als jullie het afkeuren ok. Ik zal het ook niet posten... Maar dan hoeven jullie nog niet op mij te? toch?
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Zoiets zou je niet eens moeten vragenOp zaterdag 04 mei 2002 14:42 schreef Eth3r3al het volgende:
Ik vraag het toch vooraf....
Maar dat is idd nergens voor nodig.Maar dan hoeven jullie nog niet op mij te? toch?
Dat is JOUW mening... maar dan hoef ik dat toch nog niet te delen?Op zaterdag 04 mei 2002 14:44 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Mwah,als je 1 keer per jaar niet ff stil kunt zijn
Daarbij is het ook nog bijzonder respectloos
Raku
"Ik ben l33t want ik schop overal tegenaan"Op zaterdag 04 mei 2002 14:45 schreef Eth3r3al het volgende:
Dat is JOUW mening... maar dan hoef ik dat toch nog niet te delen?
Ja, dit is het meeste lompe gedrag wat je zou kunnen vertonen.Op zaterdag 04 mei 2002 14:36 schreef Eth3r3al het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
Dat is toch wel de algemene mening, wat jou technisch gesproken (zie definitie) asociaal maakt.Op zaterdag 04 mei 2002 14:45 schreef Eth3r3al het volgende:
Uit respect alleen zou je dat al moeten delen jaOp zaterdag 04 mei 2002 14:45 schreef Eth3r3al het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Mja, jij deelt ook jouw mening met ons (of wil dat iig). Je vraagt om onze reactie, en die krijg je..Op zaterdag 04 mei 2002 14:45 schreef Eth3r3al het volgende:
[..]
Raku
Ach gut. Ik krijg de tranen in m'n ogen.Op zaterdag 04 mei 2002 14:48 schreef Eth3r3al het volgende:
Hij mag dicht... word weer geflamed en gepreekd hiero...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq