Toon posts:

nieuwe stereo: philips?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe stereo gaan kopen, voornamelijk voor cd's. Omdat ik via via altijd philips producten tegen een extra schappelijk prijsje kan krijgen, gaat mijn voorkeur uit naar dat merk. Ik heb goeie dingen gelezen over de MX en FR serie's. Wie heeft er tips over een cd-speler / versterker combinatie, primair voor muziek ipv films, voldoende input kanalen (portable MD-recorder, TV, PC) en wat voor speakers zal ik eraan hangen? mijn budget is gelimiteerd tot 800 euro. weet iemand ergens een online prijslijst te vinden van dit merk? mij nog niet gelukt...

Verwijderd

http://www.hermeselectronics.nl
kijk daar eens.

ik heb trouwens laatst een philips fr760 receiver gekocht en ben zeer tevreden met het ding.

Verwijderd

Topicstarter
interessante link, ik zie alleen nergens stereo versterkers van philips (sorry voor het gebrekkige jargon), ik hoor van alle kanten dat 2 luidsprekers meer waar voor je geld is dan 5. Lijkt me ook wel logisch. Maakt Philips die ook?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Volgens mij maakt Philips nog steeds stereo receivers hoor.
Ik ben zelf de gelukkige eigenaar van een FR966, die is 5.1, maar klinkt errug goed :* (En je kunt hem altijd nog in Stereo mode zetten :P )

He who controls the Spice, controls the Universe.

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:08
Ik moet ook een nieuwe stereo hebben, degene die ik nu heb is echt op, me radio is van de week ermee uitgescheden :( :( en me versterker klinkt ook niet echt super meer :'(

* FitNiX moet alleen ook nog wel op vakantie, en dat kost ook weer een hoop centjes :{

[owja]
Een receiver, dat is toch een versterker en radio in een, of...... hoe zat het ook alweer :?
[/owja]

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Voor dat geld is wel meer te koop...wat wil je precies kopen voor die 800 ballen?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 18:12 schreef hervaz het volgende:
Voor dat geld is wel meer te koop...wat wil je precies kopen voor die 800 ballen?
Een cd speler (liefst wisselaar), versterker en luidsprekers. Philips heeft voor mij het voordeel dat ik bij dit merk nogal wat korting krijg.

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik dit topic naar boven kick, maar heeft er nog iemand een goeie tip? was vandaag bij stafhorst en daar praten ze je snel naar een marantz 4000 serie versterker en cd-speler toe. Iemand andere ideeen?

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Je budget is niet echt ruim, maar je kan denken aan een setje dm 303 van b&w, of chario syntar 100, kost 150 per stuk, voor die laatste 500 koop je een leuke amp, en ik kan je aanraden later een cd spelertje te kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 23:09 schreef hervaz het volgende:
Je budget is niet echt ruim, maar je kan denken aan een setje dm 303 van b&w, of chario syntar 100, kost 150 per stuk, voor die laatste 500 koop je een leuke amp, en ik kan je aanraden later een cd spelertje te kopen.
misschien een hele rare opmerking, maar wat kan ik met een versterker en luidsprekers, als ik geen bron heb zoals een cd-speler? het gaat om een stereo set, geen homecinema. wel bedankt voor je advies natuurlijk! ik ga zeker naar die chario's en b&w's luisteren.

Verwijderd

afgezien van het feit dat niet van Philips hou, zou ik zowiezo geen speakers van ze kopen...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 15:32 schreef Fatboy het volgende:
afgezien van het feit dat niet van Philips hou, zou ik zowiezo geen speakers van ze kopen...
no worries, dat was ik ook zeker niet van plan. eerder missions ofzo... b&w en chario lees ik ook veel goede dingen over.
Pagina: 1