[winamp] Muziek achter, sfx voor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik winamp erg veel voor muziek, maar nu heb ik ook IRC en andere tools die geluid gebruiken. Nu is mijn muziek niet erg rustig ;) dus dan hoor ik de rest van mn geluiden niet meer. Ik zou het liefste winamp op mijn 2 achterste speakers hebben en de andere geluiden op de 2 speakers voor. is hier een prog / tweek voor :?
utfs enzo allemaal gedaan leverde nix op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Volgens mij is dit niet mogelijk. Je kunt de éne echter wel over links laten klinken en de andere over rechts, maar dat is misschien niet wat je zoekt.

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

...denk..denk..
ik weet dat er een plugin is voor winamp om te kiezen welke boxen dit moet gebruiken. (ik heb 'm thuis, zit om m'n werk dus kan nix sturen)
Is een commersiele plugin als ik me niet vergis, maar d'r is ook een public / freeware versie van of zo iets.
Maar hoe je dan je voorste twee speakers voot 'het overige' kunt gebruiken :?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 14:27 schreef Scarecrow het volgende:
...denk..denk..
ik weet dat er een plugin is voor winamp om te kiezen welke boxen dit moet gebruiken. (ik heb 'm thuis, zit om m'n werk dus kan nix sturen)
Is een commersiele plugin als ik me niet vergis, maar d'r is ook een public / freeware versie van of zo iets.
Maar hoe je dan je voorste twee speakers voot 'het overige' kunt gebruiken :?
nou als je thuis bent hoor ik het graag :D

Links/rechts is trouwens niet wat ik bedoel 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Op zaterdag 04 mei 2002 16:01 schreef justsomeone2002 het volgende:

[..]

nou als je thuis bent hoor ik het graag :D

Links/rechts is trouwens niet wat ik bedoel 8-)
En als je je speakers nou verplaats ? Je linker speakers achter je plaatsen. En je rechter aan de voorkant ! Dat kan ook werken, en heb je geen enkele plugin nodig ! :P

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 18:37 schreef Chello200 het volgende:

[..]

En als je je speakers nou verplaats ? Je linker speakers achter je plaatsen. En je rechter aan de voorkant ! Dat kan ook werken, en heb je geen enkele plugin nodig ! :P
LOL nee ik heb ze net zo mooi opgehangen. en trouwens, ik speel ook spellen dus dan zou ik ze voor een spel moeten verplaatsen. dan kan ik nog beter de stekkertjes omwisselen ;) maar dan nog, ik zoek eigenlijk naar een proggie of plugin hiervoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik schop em maar weer eens omhoog om te kijken of er nu mensen online zijn die het antwoord wel weten........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het was een leuk idee al zeg ik het zelf.... daarom schop ik em maar weer een keer omhoog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

Fuelke

Forza Ferrari

Om diverse geluidsbronnen te positioneren kan je in principe gebruik maken van de Surround Mixer die bij de Creative software zit, maar helaas gooit deze Wave, DirectSound en MP3 bij elkaar :(

Of is dat bij de 5.1 kaarten anders?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
En misschien kan het gewoon niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 14:33 schreef kutkip het volgende:
En misschien kan het gewoon niet :P
het zou moeten kunnen, immers in een spel dat EAX ondersteunt kan een geluid ook alleen achter te horen zijn, dus het KAN wel ik vraag me alleen af of er progs voor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
[edit: sorry]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 22:28 schreef Justice het volgende:
[edit: sorry]
:? mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
nee ik zette er een grapje neer, maar dit is een serieus topic dus haalde ik het weer weg zodat ik niet je thread verpest.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op de site van Winamp, daar is volgens mij een plugin waarbij je een extra venster erbij krijgt, waar een aantal virtuele 'boxen' staan...geen idee hoe die plugin heet, maar give it a try :)
Pagina: 1