Cossacks spot goedkoop

Pagina: 1
Acties:

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:16
Voor de geintresseerden. Gister heb ik Cossacks legaal gekocht voor maar € 7,50

Één nadeel, je moet hem wel in Rotterdam komen kopen. Hij ligt bij Crazy Hans en dat was eigenlijk de laatste plaats waar ik hem verwachte.

Cossacks is een heel mooi RTS game. Soort van Age of Empires maar dan net iets mooier, net iets echter en je limiet van units is 8000 tegenover AOE2 2000.

Just to let you know, dacht dat er wel genoeg geintresseerden hier zouden zijn. :)

Voor meer info kun je ook kijken op de Cossacks site.

Even wat screenshots erbij.
Afbeeldingslocatie: http://www.wanadoo.be/events/cossacks/pictures/screenshot/44.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wanadoo.be/events/cossacks/pictures/screenshot/45.jpg

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Laat me raden je werkt bij Crazy Hans :P
Neej hoor..maar euh das een stukje te ver fietsen voor mij ;(

• Hugo
mmm nee ik werk gelukkig niet bij Crazy Hans... Zou ik zelfs niet voor een miljoen euro willen werken. Is een beetje een kansloze zaak daar maar ze hadden zowaar een goede aanbieding deze keer.

Was eerst bij Computerland geweest en ging voor de fun maar weer eens naar Crazy Hans toe om een beetje te lachen... maar ja toen zag ik die doos van Cossacks liggen en die kon ik dus echt niet laten liggen daar. Collega heeft er ook meteen 1 gekocht.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ieder zijn smaak ;)
maar ik vindt aoe2 er toch beter uitzien dan cossacks :P

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:27
bullshit, aoe2 is lelijk!! veelst te dichtbij en je kan maar een sneu aantal units, kvind cossacks veel leuker! lekker grote veldslagen, dat ruled best wel

• Hugo
Op zaterdag 04 mei 2002 14:05 schreef DarkShadow het volgende:
bullshit, aoe2 is lelijk!! veelst te dichtbij en je kan maar een sneu aantal units, kvind cossacks veel leuker! lekker grote veldslagen, dat ruled best wel
Ik vind beide wel goed, alhoewel ik net begin met Cossacks. Maar AOE heb ik toch wel een redelijke tijd gespeeld.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Volgens mij is crazy hans een vriend van hem en gaat ie ff hier reclame lopen maken...

Moet hier geen [...] op ?

Edit: dat doen we niet in SP...

nikszolekkeralss.exe

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zaterdag 04 mei 2002 15:33 schreef likkepot het volgende:
Volgens mij is crazy hans een vriend van hem en gaat ie ff hier reclame lopen maken...

Moet hier geen [afbeelding]
op ?
Ik denk dat er op jou een slot moet :(

Ik vind Cossacks en AOE allebei eigenlijk iets missen, neemt niet weg dat het wel leuk is of tussendoor eens te spelen

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
Op zaterdag 04 mei 2002 15:33 schreef likkepot het volgende:

Moet hier geen [afbeelding]
op ?
er is een beleid, met betrekking tot het roepen voor slotjes,
daar ben jij volgens mij niet al te bekend mee ;)
als je het ergens niet mee eens bent, of vind dat er ergens een slotje op moet,
post het dan ff in SM, en als je het al in het topic doet, dan graag zonder asociaal grote plaatjes :(

ontopic:
Cossacks was idd een leuk spel, maar Rotterdam is wel heel extreem ver voor mij :)
Pagina: 1