Toon posts:

Switchboxen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek ( als het uberhaupt bestaat ) naar een switchbox waarmee ik tussen twee of meer pcs, tegelijk van beeldscherm, keyboard en muis kan switchen. Weet iemand of deze bestaan, ik weet wel dat er afzonderlijke zijn, maar ik heb eigenlijk geen zin om elke keer als ik wil switchen twee or drie knoppen om te zetten ;)

Bedankt,

Robin

Verwijderd

Ze zijn er zeker weten, ik heb ze eens gezien in de folder van MC-Dos, maar dat is een groothandel... welke winkel ze heeft weet ik zo niet.

• edgar108
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 15:21

edgar108

www.dune.de

K weet dat er hele goede switchviews betsaan van Cybex (voor 2 / 4 of 8 pc's en één monitor, tobo en muis), zonder vervorming van t beeld e.d.

Maar k weet niet of je zoiets bedoeld..

inderdaad AAD

Verwijderd

Die bestaan, ze heten KVM-switches (keyboard video mouse), te koop bij elke grotere computerzaak.

Verwijderd

Topicstarter
Yeah die bedoel ik...ik ben nu aant rondkijken op de Cybex site. Ik denk wel dat dit is waar ik naar aant het zoeken was. Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Oh KVM switches...hmm zal er is naar zoeken misschien dat ik nog wat meer fabrikanten kan vinden. Bdeankt iig..:)

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 16:07
mycom heeft ze o.a, heb ik er ook een werkt perfect..
kun je gewoon via het toetsenbord schakelen tussen de pc's.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Sitecom heeft ook KVM switches... bij iedere vobis/dynabyte/dixons te verkrijgen.

Neem wel de sets MET kabels, als lijken deze duur. Maar als je losse kabels moet gaan kopen ben je echt VEEL duurder uit.

Xbox360 gamerprofile

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:59

Exirion

Gadgetfetisjist

[search=KVM]
[search=switchbox]
[search=switchboxen]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.