Dit was onterecht !!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste Sinterklaas,

Het net opgestartte topic van de videokaarten overclock ( [topic=485688/1/25] ) liep snel en goed ...

Maar jij verwijst weer naar die link die ik al honderd keer heb gelezen --> "je moet het zelf proberen" komt daar steeds uit.

Mijn bedoeling was dat mensen hier ervaringen zagen van anderen met dezelfde kaart en kunnen zo zien of ze geluk hebben of zware pech. Ook kunnen ze bijvoorbeeld een kaart zien die meerdere keren terugkomt met goede stabiele overclock en willen die daarom graag kopen.

Ik zie GoT als een forum waarim problemen worden opgelost en ervaringen worden gedeeld en jij zegt altijd dat je zinnige replies moet geven met onderbouwing ... toch gooi jij dat topic op slot met de reden "dat het jou niet zo'n goed idee lijkt" ... dat vind ik zelf wel vreemd.

Ik denk dat veel medetweakers het met mij eens zijn en ja ook jij moet overtollige topics op slot gooien, maar dit was er volgens mij echt geen --> ik vraag je om te overwegen om het topic weer open te gooien ...

thnx anyway en nogmaals; dit is geen persoonlijke flame, maar je begrijpt het vast wel.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moved V&B >> LA

ik ga nu een reply bakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 12:34 schreef marzzman het volgende:
Beste Sinterklaas,

Het net opgestartte topic van de videokaarten overclock ( [topic=485688/1/25] ) liep snel en goed ...
Stonden 2 replies in, beetje onzin om het dan al goed lopend te noemen
Maar jij verwijst weer naar die link die ik al honderd keer heb gelezen --> "je moet het zelf proberen" komt daar steeds uit.
Ja en het is bij iedereen anders, dus er valt weinig zinnigs over te zeggen.
Mijn bedoeling was dat mensen hier ervaringen zagen van anderen met dezelfde kaart en kunnen zo zien of ze geluk hebben of zware pech. Ook kunnen ze bijvoorbeeld een kaart zien die meerdere keren terugkomt met goede stabiele overclock en willen die daarom graag kopen.
In dat topic van jou komen tig kaarten door elkaar te staan en tig verschillende overclocks, complete chaos lijkt me.
Het is toch wel algemeen bekend dat de wat beter merken gewoon beter overklokken vanwege beter geheugen en design van de kaart.
Ik zie GoT als een forum waarim problemen worden opgelost en ervaringen worden gedeeld en jij zegt altijd dat je zinnige replies moet geven met onderbouwing ... toch gooi jij dat topic op slot met de reden "dat het jou niet zo'n goed idee lijkt" ... dat vind ik zelf wel vreemd.
Ik vind overklokken niet echt een ervaring, is meer een kwesite van geluk hebben/goede koeling.
Ik denk dat veel medetweakers het met mij eens zijn en ja ook jij moet overtollige topics op slot gooien, maar dit was er volgens mij echt geen --> ik vraag je om te overwegen om het topic weer open te gooien ...
Dat zien we zo dan wel of veel medetweakers het met je eens zijn.
thnx anyway en nogmaals; dit is geen persoonlijke flame, maar je begrijpt het vast wel.
Ik kan wel begrijpen dat je het ergens niet mee eens bent, maar om als topictitel "Dit was onterecht !!!" is niet echt vriendelijk :)

En het is weer het zoveelste opsomtopic in V&B, het worden er nu een beetje veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

tja de ene kaart is de andere niet :)
ook al is het hetzelfde merk en dezelfde serie.
het is bij iedereen toch weer anders en ook de andere onderdelen.
dus ik vindt het ook een overbodig topic B-)

(mijn mening)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, het totaalplaatje van de kast, koelers en plaatsing van je kaarten werkt natuurlijk ook allemaal mee, daardoor wordt het gewoon een groot topic met allemaal scheve vergelijkingen.
Lijkt me niet echt nuttig, en om al die andere factoren erbij te halen die er ook nog toe doen is onbegonnen werk. :)

Helaas... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 12:45 schreef Sinterklaas het volgende:
Dat zien we zo dan wel of veel medetweakers het met je eens zijn.
Denk dat je voor specifieke overclockresultaten van een bepaalde kaart ook wel met de search een eind komt (search roelt! ;)), en inderdaad zoals Sinterklaas ook zegt, de ene kaart is de andere niet.
Misschien was 't interessanter geweest als je 1 specifieke kaart of groep kaarten (Geforce 3 / Geforce 4) had gevraagd, want zo wordt 't een rotzooi natuurlijk ;)
[/my humble opinion]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 12:58 schreef blackd het volgende:

*knip
Ok Sint, ik kreeg niet zoveel positieve meningen terug :'(

Jullie modjes zijn gewoon even te machtig om omver te lulen ;)

Maar ok, blackd zegt wel iets gaafs --> misschien gaat Sint daar verder op in. Als we er nu alleen een Geforce2 overclock topic van maken :? das wel ok toch ... (Danplo zijn ene reactie kan wel blijven staan dan natuurlijk ...)

Vreemd hier krijg ik allemaal kritiek en daar (V&B) helemaal niks met 2 of 3 replies. Hier kiest iedereen sowiezo voor Sinterklaas --> slijmballen ;), maar nee, zo ben ik nie :7

Afijn, dan gooi ik het hierop --> we maken er hetzelfde topic van maar dan alleen met Geforce2 GPU's ... ?

Laat maar wat van je horen ...

(Of zouden de Geforce1, Geforce3 en Geforce4 owners dan kwaad op me worden :P , vast niet *D )

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 13:24 schreef marzzman het volgende:
[knip]
Als je een dergelijk topic maakt, verklein je de stroom reacties sowieso, je hebt zo minder 'variabelen', waar je toch rekening mee moet houden zoals Courage al zegt.

Ook moet je topic natuurlijk een beetje interessant zijn, en niet een 'Post hier je gegevens maar, en klaar'. Ik refereer nu naar een topic in IT: Post hier je GSM, waar een overzicht van werd gemaakt, een topic in GT: Post hier je Digicam, waar een overzicht van werd gemaakt.
Laat je topic dus onderscheiden van een standaard 'opsomtopic'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 13:29 schreef blackd het volgende:

*knip*
Wows, wat wil je me allemaal laten doen gek ... :P
Dus ik zou persoonlijk een hele lijst moeten samenstellen (zoals www.aznil.nl (ofzo)) over geforce2 overclock mogelijkheden... das wel veel werk idd :)

Ik ben ff een manier aan het bedenken om ze snel te kunnen ordenen en managen... maar kom ff nergens op ;(

Ik hoor goede ideeën en wil het toch op de een of andere manier doorvoeren ... ik post zo wel weer wat, eerst ff denken.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 13:33 schreef marzzman het volgende:

[..]

Wows, wat wil je me allemaal laten doen gek ... :P
Ik zeg niet dat je 't moet doen, maar laat je topic anders zijn dan een standaard opsom topic. Anders gaat ie weer snel dicht ;)

Overigens moet je, als je geinteresseerd ben in zoiets, even contact opnemen met de topicstarter in IT over de GSM's, die had daar een snelle methode voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 13:34 schreef blackd het volgende:
-knip-
Dat was dus 'Haas' ... ik zal kijken of ik contact met hem kan opnemen. Maar nu komt het probleem dat ik veel meer de hardware man als de software man ben.

Is er geen kant en klaar proggie waar ik die dingen gewoon in kan vullen en managen :? want ik kan absoluut niet echt goed proggies schrijven en vage commando's geven. Simpele dingen kan ik natuurlijk leren (ben niet helemaal lui :P ) maar geen moeilijke scriptwriting procedures ofzo :)

Sinterklaas --> heb jij nog iets te zeggen, zou wel fijn zijn ;)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

In OC&E zijn er heel vaak van dit soort topics op dit moment loopt er deze:
[topic=435460/1/25]

Dus misschien moet het topic gewoon gemoved worden naar OC&E ?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 13:48 schreef Devil het volgende:
In OC&E zijn er heel vaak van dit soort topics op dit moment loopt er deze:
[topic=435460/1/25]

Dus misschien moet het topic gewoon gemoved worden naar OC&E ?
Mooi voorbeeld, want hier gaat het om 1 specifieke processor. Er wordt ook een overzicht van gemaakt zag ik?

marzzman: Bedenk wel voor je zoiets gaat organiseren, of er uberhaupt vraag naar is (poll opzetten o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zaterdag 04 mei 2002 13:54 schreef blackd het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld, want hier gaat het om 1 specifieke processor. Er wordt ook een overzicht van gemaakt zag ik?

marzzman: Bedenk wel voor je zoiets gaat organiseren, of er uberhaupt vraag naar is (poll opzetten o.i.d.).
Ja, 1 bepaalde processor core.
Dus dat videokaarten topic zo imho best kunnen doorgaan als Geforce 2 overclock topic of zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 13:54 schreef blackd het volgende:

[..]

Het gaat bij mij ook om een specifieke groep, de Geforce2 GPU's ... dat zijn er niet zo extreem veel (Oeps, het zijn er toch nog 7 :P ... Geforce2 MX200, Geforce2 MX, Geforce2 MX400, Geforce2 GTS, Geforce2 Pro, Geforce2 Ti, Geforce2 Ultra) ... maar afijn, die persoon heeft dus webspace en kennis om dit te doen, ik kan bijna niet met html omgaan ... zeker niet script of code en dergelijk.

Hoe ik een poll op zou moeten zetten weet ik al helemaal niet --> zou iemand ff wat kunnen helpen. Ik heb de hele dag nog dus take it easy.

(P.S. Sinterklaas, inbreng is wel zo handig, anders zijn we misschien met een zaal bezig die toch al verloren is :) )

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 13:59 schreef Devil het volgende:

thnx
Daar ben ik het dus enorm mee eens, lijkt me echt een leuk topic kunnen worden !! :)

(die zin klopte niet helemaal, maar afijn.)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
De topictitel "Dit was onterecht !!!" is nu een beetje niet gepast. Een modje mag deze veranderen naar iets milders of duidelijkers. Zou wel handig zijn iig.

*Hulp bij maken overclock topic
*Geforce2 overclock poll
*Het overclocken van je Geforce2 als groot topic

Weet ik het :P

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zaterdag 04 mei 2002 14:01 schreef marzzman het volgende:

[..]

... maar afijn, die persoon heeft dus webspace en kennis om dit te doen, ik kan bijna niet met html omgaan ... zeker niet script of code en dergelijk.

Hoe ik een poll op zou moeten zetten weet ik al helemaal niet --> zou iemand ff wat kunnen helpen. Ik heb de hele dag nog dus take it easy.
Als je weet hoe excel werkt, dan kan het heel makkelijk.
Je laat iedereen in je topic zijn resultaten posten.
Vervolgens open je excel en maak je een mooie tabel van de resultaten. Dan kies je bij het menu 'File' voor 'Save As Webpage' En dan maakt excel er een html bestand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chaos? ooit wel eens het grote handige soundblaster live problemen topic gezien :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 14:40 schreef Devil het volgende:

*knip*
Thnx dat ga ik meteen ff proberen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 14:59 schreef Bandiet het volgende:
*knip*
LoL, das idd ook vrij ernstig ja :D

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen van GF2 kan je proberen, ik zie het nut er niet echt van, maar proberen kan geen kwaad :)

Dat overzicht van haas heb ik gemaakt en haas is geen hij maar een zij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 15:11 schreef Sinterklaas het volgende:
Alleen van GF2 kan je proberen, ik zie het nut er niet echt van, maar proberen kan geen kwaad :)

Dat overzicht van haas heb ik gemaakt en haas is geen hij maar een zij :)
Het nut vraag je dan --> het is gewoon leuk om GoT uit te breiden :P en het is handig voor sommige users om dingen uit te zoeken (zie mijn openingspost)

Sorry Haas, mijn excuses

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
www.geocities.com/dutchtweaker/index.html

De geforce2 overclock pagina dames en heren, kort en simpel, maar wel duidelijk :P

Ik hoop dat mensen het hier mee eens zijn en denken dat dit gaat slagen. Nu stop ik in ieder geval even, want mijn modem is overbelast :) $$$

Ik kom zo terug om te horen wat jullie er van vinden ;)

greetz en tot zo medetweakers :D

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Nou heeft nog niemand iets gezegd, ben ik terug, nog niks :P

Ja he, als er geen interesse is, dan stoppen we meteen wel ;)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open maar een topic en probeer het maar :)

Misschien nog ff erbij te zetten dat je overclock wel stabiel moet zijn, anders heeft het nog niet veel zin :)
Pagina: 1