Overigens, Smiley. Troost je met de gedachte dat dit iedereen had kunnen gebeuren, met ieder systeem.
Ik weet nog dat ik mijn Playstation (1) bij de Makro had gehaald en dat deze thuis aangekomen geen teken van leven gaf. Ik belde hierop Sony met de vraag hoe dit verder geregeld zou worden. Ik mocht het systeem naar een verkooppunt brengen en dan zou die hem gelijk omruilen voor een nieuwe, geen probleem. Dat hoefde niet per se hetzelfde punt te zijn. Bij de lokale Bart Smit aangekomen bleek de verkoper daar wel moeilijk te doen, onder het mom "zo dadelijk komt iedereen zijn kapotte PS bij ons inruilen en dan hebben wij geen PS meer om te verkopen. Sony kan nog wel meer zeggen. " Na veel vijven en zessen deed hij het uiteindelijk wel, maar het punt is dat niet alleen aan MS voorbehouden is. Alhoewel de afkorting DOA (Dead On Arrival) hier natuurlijk wel opmerkelijk goed van toepassing is

.
Persoonlijk vind ik het grote klasse dat een systeem zelf aangeeft dat het defect is, ipv dat het domweg kaduuk is en absoluut niets meer doet, maar dat is een persoonlijke mening...