Probleem met logitech cordless optical muis

Pagina: 1
Acties:

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 10:50

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Hoi,

Sinds enkele dagen in het bezit van de Logitech Cordless Optical set, toetsenbord en muis, beide aangesloten op me ps/2. Nu krijg ik wel een programma te zien waarmee ik mijn toetsenbord kan configureren, maar volgens de gebruiksaanwijzing moet er in het config.-scherm van windows ook een config voor de muis van logitech geinstalleerd worden. Helaas, die installeert hij niet, ik heb al enkele keren opnieuw geinstalleerd, muis op andere poort gezet ed., maar niets helpt. Overigens detecteert hij de muis wel als een Logitech Optical, dus of het daar aan ligt.

Ik heb een AMD Thunderbird 1,4GHZ, 256MB DDR, 12 GB HD, Win 98 SE. Iemand tips?

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Werkt de muis wel?? Een maat van mij had hetzelfde probleem maar de muis werkte perfect zonder die proggies. Dus dat hebben we toen maar zo gelaten.

Erm...

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
als het over iets dat niet goed geinstalleerd is gaat, zou het dan geen software zijn?

maar ok, het standaard muis gebeuren in het configuratiescherm wordt uitgebreid met de logitech software

anders moet je uit de logitech map EM_EXEC eens opstarten :)

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
De muis werkt wel maar k wil eigenlijk nog wat knoppen instellen.

Waar vind ik die map EM_EXEC...? Die staat er bij mij niet... of bedoel je op de CDrom

Verwijderd

Download anders even op www.logitech.com de allernieuwste driver voor de muis, ik zag dat net versie 9.60 uit is.
Installeer die even en kijk wat er gebeurd.

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Zal k doen, k laat zo wat horen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 12:38 schreef RailLuc het volgende:
De muis werkt wel maar k wil eigenlijk nog wat knoppen instellen.

Waar vind ik die map EM_EXEC...? Die staat er bij mij niet... of bedoel je op de CDrom
EM_EXEC.exe staat normaal gesproken als je MouseWare hebt geinstalleerd in $drive:\Program Files\Logitech\MouseWare\system, als je deze opstart krijg je zo'n leuk muis-icoontje in je tray. Als je hierop klikt krijg je een configuatie scherm voor je muis.

Verwijderd

Ik zal je helpen ik klik momenteel met een logitec cordless optical mous ik heb het zelfde probleem gehad!
pak een pen en pak de muis en druk met de pen op de rode verbindings knopje bij het batterijen klepje en er verschijn op je scherm dat de muis gevonden is!!!

SUCCES!!!

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Ik heb alles geinstalleerd in D:\Computer\Logitech maar daar staat geen mouseware, ondanks dat k hem 3* heb geinstalleerd. Ook in de program files staat geen logitech.

Nu schiet me iets te binnen. Als ik vanaf de CD de installatie van mouseware apart van de rest van logitech wil starten krijg ik een fout van installshield dat ie een bestand niet kan maken in program files\common files\install shield\engine\6\intel 32\

Ik ben de drivers nog aan het downloaden maar dan vermoed ik eerder dat t aan de cd ligt

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
neenee, de muis werkt wel....
alleen het configuratiescherm van de muis is er niet

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Het is gelukt, bedankt voor de hulp }:O

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 13:12 schreef RailLuc het volgende:
Het is gelukt, bedankt voor de hulp }:O
zou je even kunnen vertellen waar het aan lag :?

is best makkelijk als iemand dit probleem ook heeft :)

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:27

Termy

valt er nog wat te fragge?

ik heb dat ding ook en ik was blij toen ik die winxp-mouseaccel. fix te pakke kreeg. zonder de logitech drivers heb ik namelijk (zonder dat ik het uit kan zetten) mouse acceleration overal en dat is behoorlijk irri. maar met drivers is m'n muiswiel hard naar de klote. geen enkele applicatie ziet hem goed terwijl hij dat zonder drivers wel deed. dus, ff fix regge, drivers er hard aftrappen en relax muize :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Pagina: 1