Toon posts:

ijzer ipv nylon bij monteren koeler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bij mijn swiftech een 6 hoekig nylon schroefding te weinig gekregen en moet de pc echt morgen bouwen. kan ik nu ook gewoon een ijzere gebruiken en dan tussen et mobo en die ijzere een nylon rondje plaatsen 1 mm dik?

de winkel waar ik hem gekocht heb heeft inmiddels wel 1 opgestuurd maar komt maandag pas aan :(

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Als je nu eens naar de lokale computerboer rent, die kunnen je zo'n dingetje meestal wel verschaffen, al dan niet tegen betalen ;)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Je moet idd wel voor isolatie zorgen :).

Bij een Alpha met Pabst fan die ik laatst kocht zaten aluminium schroeven (oid) en ik vergat het nylon ringetje te plaatsen. Gevolg: mobo dood.

Gelukkig deed-ie het weer na plaatsen ringetje (puur geluk!) - de koperbanen op het mobo waren wel vrij gekomen.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
die dinge zijn echt UBER moeilijk te vinden. Ben in nijmegen bijna alles afgeweest Technica,uhmz die op plein 44' en Van de Stad, bij die laatste hadden ze ze wel maar die waren 3 mm minder breed die vielen zo tussen me mobo gaten door :p