🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Yup; heb mun Duron700 bij venema gekocht.. en draait nu 1020 op un Asus A7V... werkt perfect..
En dat er niet-gelockte versies nog bestaan geloof ik niet... Zijn overal wel de L1 bruggen doorgelaserd...
Het verhaal dat er pinnen weg zijn is dus een BULLS@#T verhaal; pic was geedit in Photosjop ofzo...
Heb er laatst een voor een kennis van mij besteld... draait nu op 997 stabiel....
En dat er niet-gelockte versies nog bestaan geloof ik niet... Zijn overal wel de L1 bruggen doorgelaserd...
Het verhaal dat er pinnen weg zijn is dus een BULLS@#T verhaal; pic was geedit in Photosjop ofzo...
Heb er laatst een voor een kennis van mij besteld... draait nu op 997 stabiel....
Als een Duron geen Duron is, wat is het dan wel???
Don't You stare there, Operate!
Geen Duron, maar een Goedkopon
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
'k heb afgelopen zaterdag 3 duron 600's gehaald bij venema.. moet ze alle 3 nog proberen...
Pinnen blijft bull totdat tegendeel bewezen :):)
wel moet ik ze alle 3 inkleuren
Pinnen blijft bull totdat tegendeel bewezen :):)
wel moet ik ze alle 3 inkleuren
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
aha, het moet dus best mogelijk zijn om mijn Duron 700 op 1 GHz te krijgen. maar het blijft ook altijd een kwestie van geluk merk ik wel.
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Pagina: 1