Dag audioverslaafde tweakers, een hele tijd geleden, toen ik nog niet wist hoe je bass schreef heb ik eens een aantal luidsprekers gebouwd, waar ik erg tevreden over was en eigelijk nog steeds ben. Ze zijn gewoon op een ingeving gebouwd en zijn dan ook niet berekend qua maat of vermogen.
gewoon, hup wat oude speakers in een leuke behuizing en klaar.
maar mijn ouders hebben er nogal problemen mee... en dan vooral met de bass
Dus kwam gister het idee om eens te kijken of ik niet mijn installatie in de kelder/grot kwijt kon. Dat heb ik dus zonet ff geprobeerd, ik denk, je wil het testen op tienerkamergeluidbestendigheid, dus ff klubheads op de mp3 speler en de versterker + sub naar de kelder. Nadat ik mijn moeder gewaarschuwd had wegens mijn vermoeden dat het niet zou gaan werken heb ik maar eens voorzichtig de versterker tot 50% gedraaid en omdat t wel lekker ramde maar ff op 100% 
na een paar seconden toch maar uitgezet en es eventjes naar de bevindingen gaan peilen.
* Moeder: geef t maar op, koop maar een goede hoofdtelefoon
* Pa(op dat moment in de werkplaats, dat is hemelsbreed zo'n 20meter vanaf de kelder en er zitten verscheidenen muren tussen): ik hoorde dat je flink aan het testen was...
* Zusje(in de kamer boven de sub): de vloer ging helemaal zó(en begon te springen)
maw: het was geen succes. en dan te bedenken dat ons huis van ergens begin vorrige eeuw stamd, en de buitenmuren zo'n meter dik zijn
maar de binnenmuren zijn dus bestwel sjrot en de isolatie dus ook 
mijn eigelijke vraag aan de hand van deze gebeurtenissen: HOE FLIKKEN JULLIE DAT ???
er lopen hier verscheidene tweakers en tweaksters rond met een veel dikkere sub dan ik heb, staat dat ding soms nooit aan bij jullie ???
ik snap het echt niet, vertel me jullie geheim, want ik krijg een ernstig basstekort
gewoon, hup wat oude speakers in een leuke behuizing en klaar.
maar mijn ouders hebben er nogal problemen mee... en dan vooral met de bass
na een paar seconden toch maar uitgezet en es eventjes naar de bevindingen gaan peilen.
* Moeder: geef t maar op, koop maar een goede hoofdtelefoon
* Pa(op dat moment in de werkplaats, dat is hemelsbreed zo'n 20meter vanaf de kelder en er zitten verscheidenen muren tussen): ik hoorde dat je flink aan het testen was...
* Zusje(in de kamer boven de sub): de vloer ging helemaal zó(en begon te springen)
maw: het was geen succes. en dan te bedenken dat ons huis van ergens begin vorrige eeuw stamd, en de buitenmuren zo'n meter dik zijn
mijn eigelijke vraag aan de hand van deze gebeurtenissen: HOE FLIKKEN JULLIE DAT ???
er lopen hier verscheidene tweakers en tweaksters rond met een veel dikkere sub dan ik heb, staat dat ding soms nooit aan bij jullie ???
ik snap het echt niet, vertel me jullie geheim, want ik krijg een ernstig basstekort
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad