Ik heb een 10 cm CCFL en een 30 CCFL en 2 inverters die hetzelfde zijn.
Heb je voor verschillende lengtes een verschillende inverter nodig??
Heb je voor verschillende lengtes een verschillende inverter nodig??
FOUT, het antwoord moet zijn ja, want het vermogen van een korte ccfl (10 cm) is minder dan die van een langere, en de inverter is daar op afgestemd, want als je een lange ccfl op de inverter van een korten zet is er en kans dat je de inverter of de ccfl omzeep helpt.Op zaterdag 04 mei 2002 11:41 schreef Lomu het volgende:
Nee
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
fout, kijk maar naar het verhaal uit me vorrige post in dit topic, verhaal komt op hetzelvde neer.Op zaterdag 04 mei 2002 11:49 schreef Freezy het volgende:
o
Je kunt toch makkelijk 2 van die CCFL op 1 inverter zetten!
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Verwijderd
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Volgens mij zijn die voor 10cm tog echt precies hetzelfde als die voor 30cm. Het gaat om de spanning die tussen de anode en de kathode moet staan. Het amperage scheelt zo weinig dat het voor de invertor niets uitmaakt of er een 10cm of 30cm ccf aan zit.Op zaterdag 04 mei 2002 12:57 schreef TheDarkLord666 het volgende:
woei ...
Gelukkig zag ik dit Topic. Heb nl ook een 10cm en 2x 30cm ccfls, maar daar stond dus niet op welke nou voor de 10cm is en voor de 30cm ...
Is dat ergens af te lezen op die invertors ?
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Onderbouw ?Op zaterdag 04 mei 2002 15:07 schreef ThaQuick het volgende:
- Je moet wel een andere inverter hebben
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Inderdaad woei...Op zaterdag 04 mei 2002 12:57 schreef TheDarkLord666 het volgende:
woei ...
Gelukkig zag ik dit Topic. Heb nl ook een 10cm en 2x 30cm ccfls, maar daar stond dus niet op welke nou voor de 10cm is en voor de 30cm ...
Is dat ergens af te lezen op die invertors ?
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0